Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków piętnastej edycji teleturnieju „Postaw na milion” wyniosła 1,36 mln widzów, co przełożyło się na 9,48 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 5,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w soboty o 18.40, począwszy od 3 marca br.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/big-music-quiz-tvp2-ilu-widzow-ogladalo-pierwszy-odcinek-2-mln ##
Z danych do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl wynika, że przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 2,81 mln widzów w 4+.
Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,54 mln osób.

Dwójka w czasie emisji teleturnieju zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie liderem jest Polsat, nadający wówczas gł. „Wydarzenia”, co daje tej stacji 14,34 proc. udziału. Drugi jest TVN („36,6” i „Fakty”; 13,78 proc.), a trzecia - TVP1 (gł. studio sportowe po konkursach PŚ w skokach; 13,26 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/milion-zlotych-w-milionerach-tvn-glowna-wygrana-maria-romanek ##
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

„Postaw na milion” to teleturniej produkowany przez Endemol Shine Polska i emitowany na antenie TVP2 od 5 marca 2011 roku i od początku prowadzony przez Łukasza Nowickiego. Jego formuła opiera się na brytyjskim formacie „The Million Pound Drop Live”. W programie dwóch spokrewnionych ze sobą graczy staje do gry jako drużyna. Uczestnicy walczą o główną wygraną - milion złotych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/familiada-tvp2-kiedy-emisja-premiery-powtorki-dni-powszednie ##












