- Marek Gancarczyk Ks. Marek Gancarczyk nie jest już redaktorem naczelnym „Gościa Niedzielnego”. Odwołany po 14 latach
Ks. Marek Gancarczyk po 14 latach stracił stanowisko redaktora naczelnego „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) Zdecydował o tym metropolita katowicki Wiktor Skworc, któremu pismo podlega.
- Tygodnik Zamojski „Tygodnik Zamojski” liderem w listopadzie, ogromny wzrost sprzedaży „Tygodnika Człuchowskiego”
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w listopadzie ub.r. był „Tygodnik Zamojski”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, a na czele spadków uplasował się „Tygodnik Ciechanowski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
- wpływy reklamowe „Viva” i „Życie na gorąco” dużo więcej z reklam, „Wprost” mocno w dół (Top10)
W okresie od stycznia do listopada 2017 roku wydatki na reklamę w magazynach wzrosły rok do roku o 4,8 proc. W tym okresie mniej zarobiły „Twój Styl” i „Wprost”, z kolei „Viva” i „Życie na gorąco” zwiększyły wpływy z reklam o ponad jedną czwartą.
- Marcin Dobski Marcin Dobski po dwóch miesiącach pracy odchodzi z „Sieci”
Dziennikarz polityczny Marcin Dobski żegna się z tygodnikiem „Sieci” (Fratria), z którym był związany zaledwie przez dwa miesiące. Wcześniej pracował m.in. w „Rzeczpospolitej” i „Polsce The Times”.
- Gość Niedzielny „Do Rzeczy” i „Sieci” najwięcej straciły w listopadzie. Na plusie tylko „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska”
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w listopadzie ub.r. był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazło się „Do Rzeczy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
- Gość Niedzielny Tygodniki opinii tracą czytelników. Najbardziej „Fakty i Mity” i „Sieci”, tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w październiku br. był „Gość Niedzielny”. Wzrostem pochwalić się mógł tylko „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazły się „Fakty i Mity” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
- Michał Karnowski Michał Karnowski do Piotra Kraśko: gnębienie dziennikarzy w sądach jest bez sensu, okładka „W Sieci” była satyrą
Przed sądem okręgowym w Warszawie stanął we wtorek Michał Karnowski, członek zarządu spółki „Fratria”, który został pozwany przez Piotra Kraśko. Poszło za okładkę z 2015 roku, na której dziennikarz TVN wystąpił jako prowadzący „Dziennik Telewizyjny” stanu wojennego. - Nikt rozsądny nie wziął tej okładki poważnie, to była satyra - komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Karnowski.
- PMPG Polskie Media PMPG Polskie Media kupi 50 proc. udziałów wydawcy „Do Rzeczy”, może emitować kolejne serie swoich akcji
Walne zgromadzenie akcjonariuszy PMPG Polskie Media (głównym akcjonariuszem i prezesem firmy jest Michał M. Lisiecki) zgodziło się na przejęcie w przyszłym roku za 11,92 mln zł za 50,1 proc. udziałów Orlego Pióra (wydawcy m.in. „Do Rzeczy” i „Do Rzeczy Historia”). Jednocześnie pozwolono zarządowi PMPG podwyższać przez najbliższe trzy lata kapitał zakładowy poprzez emisje nowych akcji.
- wpływy reklamowe „Wprost” z największym spadkiem wpływów reklamowych - mocno w górę „Viva” i „Życie na gorąco” (Top10)
W ciągu dziesięciu miesięcy br. trzy magazyny z czołówki dziesięciu o największych wpływach z reklam - „Twój Styl”, „Wprost” i „Przyjaciółka” - zanotowały spadek tych przychodów. Najbardziej wzrosły natomiast wydatki reklamowe w „Życiu na gorąco”.
- Wprost Wydawca „Wprost” bierze 3 mln zł kredytu na bieżącą działalność
Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” (należy do PMPG Polskie Media), wydająca tygodnik „Wprost”, zawarła umowę o zaciągnięciu kredytu w wysokości maksymalnie 3 mln zł do spłaty na 10 lat. Celem jest finansowanie bieżącej działalności firmy.









