- Web Hosting Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Dwie dekady temu stało się jasne, że social media są siłą, której nikt nie powstrzyma. Rozwijające się dynamicznie technologie internetowe pozwoliły nam komunikować się ze sobą na niespotykaną dotąd skalę. Wiele osób i firm chciało skorzystać i stworzyć własne serwisy oraz aplikacje społecznościowe. Historie tych, którym się to udało, znamy wszyscy. Czas zatem odbyć podróż sentymentalną i odwiedzić cmentarzysko social mediów.
- Fresh & Fruity Wawel rusza ze wsparciem Fresh&Fruity. Spot powstał z użyciem sztucznej inteligencji
Wawel, właściciel marki owocowych galaretek nadziewanych Fresh & Fruity, rozpoczyna emisję nowego spotu pod hasłem "Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem". Powstał on z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
- serwisy społecznościowe Ta polska społecznościówka dalej zarabia. Chociaż jest starsza od Grona i Naszej Klasy
Działający od dwóch i pół dekady serwis Fotka, chociaż daleko mu do odwiedzalności najpopularniejszych platform społecznościowych, nadal notuje stabilne wyniki finansowe. W 2024 roku przy 3,9 mln zł przychodów (głównie z usługi subskrypcyjnej Klub Gwiazd) zarobiła na czysto 1,2 mln.
- Marketing and Advertising Nowe logo Eurowizji budzi emocje. Graficzny koszmarek czy mistrzowski case?
Nowe logo Eurowizji ściągnęło na EBU lawinę krytyki.Choć dla specjalistów od brandingu zmiana jest zrozumiała, efekt końcowy rozczarowuje. W dobie internetu wpadkę można przekuć w sukces. – Eurowizja od zawsze flirtuje z kiczem i ironią, a nowe logo tylko potwierdza, że mem to skuteczna forma promocji - ocenia Karol Nowakowski.
- Material reklamowy Fan experience w dobie transformacji technologicznej – jak zmienia się przywództwo i zarządzanie w sporcie?
Jeszcze niedawno sport postrzegano głównie przez pryzmat rywalizacji na boisku i emocji kibiców. Dziś to jedna z najszybciej rosnących branż gospodarki, której wartość globalna do 2030 roku – według prognoz firmy konsultingowej Kearney – przekroczy 602 miliardy dolarów. W Polsce, jak wskazuje Polski Instytut Ekonomiczny, rynek sportowy już w 2017 roku wart był blisko 10 miliardów złotych, a według danych Sponsoring Insight dla "Parkietu", tylko w 2024 roku sponsoring sportu osiągnął poziom 1,46 miliarda złotych.
- Google Pixel Google pokazał smartfony Pixel 10. Wydarzenie prowadził znany celebryta
Made by Google 2025 to wydarzenie, podczas którego firma zaprezentowała swoje nowe rozwiązania sprzętowe: smartfony, inteligentne zegarki, akcesoria czy słuchawki. Nie obyło się też bez pokazania usprawnień Gemini AI. Wydarzenie poprowadził Jimmy Fallon i delikatnie mówiąc – nie dźwignął tego.
- Politics Nowa kłótnia Wysockiej-Schnepf ze Stanowskim. Zaczęło się od fejka Kanału Zero
Spór dziennikarki TVP Info Doroty Wysockiej-Schnepf z twórcą Kanału Zero Krzysztofem Stanowskim wkracza w nową fazę. Tym razem prezenterka telewizji publicznej odniosła się w mocnych słowach do ostatniej wpadki KZ związanej z wygenerowanym przez AI "zdjęciem", mającym ośmieszać europejskich przywódców.
- Books and Literature "Libacja na skwerku" ma 15 lat. "Musiałam coś wrzucić do sieci"
15 lat temu na portalu "Gazety Wrocławskiej" ukazał się kultowy tekst "Libacja na skwerku". – Musiałam coś wrzucić do sieci, a nic innego nie miałam. Atmosfera w pracy nie była przyjemna, więc popełniłam swoje słynne dzieło – wspominała autorka artykułu. – To samorodek banalności, który się pojawił i wszystkich ucieszył – ocenia medioznawca dr hab. Jacek Wasilewski.
- Legimi Legimi chce skończyć ze spadkami. Nie będzie podwyżki abonamentu
Sprzedająca ebooki i audiobooki firma Legimi liczy, że od bieżącego kwartały znów będzie zwiększać bazę klientów, natomiast w obszarze przychodów o wzrosty może być trudniej, bo spółka jak na razie nie planuje podwyżki abonamentu. Nie obawia się rozwoju przez globalne koncerny narzędzi AI do treści audio.
- Artificial Intelligence Twórca ChatGPT o bańce AI: "Inwestorzy za bardzo się ekscytują"
Podczas kolacji z reporterami czołowych serwisów technologicznych, Sam Altman, twórca oraz właściciel OpenAI, podzielił się swoją opinią na temat popularności sztucznej inteligencji wśród społeczeństwa oraz inwestorów. Jego słowa mogą zaskakiwać i dawać do myślenia.









