- Politics Fejki hulają dzięki sztucznej inteligencji. Test dla internautów i mediów [FELIETON]
Niektóre wyczyny sztucznej inteligencji są testem na poziom ludzkiej inteligencji. Testem przez tę drugą czasem przegrywanym.
- Social Networking Serwis tokfm.pl w nowej odsłonie. "Ta premiera jest krokiem milowym"
Radio TOK FM zaprezentowało odświeżoną wersję serwisu internetowego tokfm.pl. Nowa szata graficzna oraz rozszerzone funkcjonalności sprawiają, że portal staje się jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom. – Opisujemy nie tylko, co się stało, ale również co z tego wynika, dlaczego to ważne i jak wpłynie na nasze życie – komentuje Karolina Wiśniewska, zastępczyni redaktor naczelnej tokfm.pl.
- Biznes i Technologie Meta zatrudnia prawicowego aktywistę do AI. Chodzi o wycinanie inkluzywności
Robby Starbuck to skrajnie prawicowy influencer i aktywista, który ma pomóc Meta Platforms zachować obiektywność i wyzbyć się ideologicznych przekonań z narzędzi wspieranych AI. W tym tych określanym jako DEI, czyli wspierających różnorodność, równość i inkluzywność.
- Wydawcy Pokazano nowe dane, jak AI od Google zabiera ruch wydawcom. "Najgorsze tygodnie były brutalne"
To już kolejne dane, które pokazują, jak streszczenia AI w Google wpływają na ruch wydawców mediów. Właściciele z USA i Wielkiej Brytanii twierdzą jednoznacznie, że sztuczna inteligencja od Google szkodzi ruchowi na stronie.
- Politics Tak chciano ośmieszyć europejskich przywódców. Fałszywe AI w telewizji wPolsce24, Kanale Zero i u publicysty Republiki
Krótko przed spotkaniem Donalda Trumpa z europejskimi przywódcami na profilach rozpowszechniających rosyjską propagandę pojawiło się wygenerowane przez AI zdjęcie mające ośmieszać tych polityków. Jako autentyczne przedstawiła je Magdalena Ogórek na antenie wPolsce24, fotografię opublikowali też Kanał Zero oraz Oskar Szafarowicz z TV Republika.
- media 9 najciekawszych wniosków z raportu PwC o mediach. Oni będą mieli wielomiliardowe przychody
PwC od 26 lat śledzi dynamicznie rozwijającą się branżę rozrywki i mediów. Pojawił się właśnie najnowszy raport dotyczący tego rynku w globalnym ujęciu. Wybraliśmy z niego 9 najważniejszych wniosków.
- Meta Platforms Groźne szaleństwa AI na Facebooku i Instagramie. Tak ma odpowiadać dzieciom
Reuters dotarł do wewnętrznych dokumentów Meta Platforms, które określają zasady działania aplikacji AI, a zwłaszcza chatbotów. Znalazł tam kilka niepokojących informacji oraz wytycznych dla sztucznej inteligencji, które dotyczą tematyki współżycia seksualnego, pisania o przynależności rasowej czy traktowania celebrytów.
- IMM Gigant monitoringu mediów komentuje plany PAP. "To może być dla nich duże wyzwanie"
Jeszcze w tym roku na rynku monitoringu mediów ma zadebiutować Polska Agencja Prasowa. – Z naszego punktu widzenia niewiele się zmienia – ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Sebastian Bykowski, wiceprezes Instytutu Monitorowania Mediów.
- ASAP&ASAP ASAP&ASAP powiększa skład i kompetencje w obszarze wideo/animacje/AI
Do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej ASAP&ASAP dołączają: Sylwia Bednarz, Aleksandra Zinkiewicz i Ernest Homolka. Rozbudowa zespołu związana jest przede wszystkim ze zwiększeniem liczby projektów w obszarach takich jak wideo, animacje i kreacje z wykorzystaniem AI.
- outdoor Fake out of home w nowej kampanii Coccolino
Supermassive zrealizowało kampanię dla marki Coccolino, tworząc dwie animacje promujące nowy produkt – żel do prania Wonder Wash. Projekt powstał w formacie FOOH (Fake Out Of Home) z wykorzystaniem generatywnych narzędzi AI. Został przygotowany z myślą o platformach społecznościowych, takich jak TikTok i Instagram.









