- Lidl Polska Lidl będzie testować kasy samoobsługowe. W piątek rusza sklep internetowy
W najbliższy piątek wystartuje sklep internetowy sieci dyskontów Lidla. Będą w nim dostępne produkty spoza kategorii żywności, ceny będą takie same jak w sklepach stacjonarnych Lidla. Jeszcze w tym roku, w kilkudziesięciu wybranych sklepach sieci, staną kasy samoobsługowe. - Dziś mogą zastąpić pracownika, którego na rynku nie ma - ocenił prezes zarządu Lidl Polska, Maksymilian Braniecki.
- Media Expert Monitory w sklepach Media Expert w ofercie reklamowej BE Media
Firma BE Media, zajmująca się cyfrową reklamą out-of-home, zaczęła obsługę marketingową telewizorów i monitorów dostępnych w sklepach Media Expert.
- Lidl Lidl uruchamia sklep internetowy w Polsce, bez żywności w ofercie
W najbliższy piątek wystartuje sklep internetowy sieci dyskontów Lidla. Będą w nim dostępne produkty spoza kategorii żywności, ceny będą takie same jak w sklepach stacjonarnych Lidla.
- Doogee Y7 - nowy smartfon Doogee w Polsce za 499 zł (wideo)
Marka Doogee zapowiedziała wprowadzenie do sprzedaży nowego smartfona Doogee Y7.
- Nokia 9 PureView Smartfon Nokia 9 PureView z 5 obiektywami i słuchawkami w gratisie w Polsce za 2599 zł (wideo)
W Polsce ruszyła przedsprzedaż nowego smartfona marki Nokia - Nokia 9 PureView. Model ten wyróżnia się układem pięciu kamer.
- eSports Media Expert partnerem Ekstraklasa Games!
Sieć Media Expert dołączyła do grona partnerów Ekstraklasa Games, największego w historii turnieju gry FIFA w Polsce. To świetna wiadomość dla wszystkich entuzjastów wirtualnej rozrywki i kibiców piłkarskich w naszym kraju. Kwalifikacje rozpoczynają się już 5 marca, finał zaś zaplanowano na 26 maja 2019 r. Turniej od fazy ligowej transmitowany będzie przez Polsat Games. „Udział sieci Media Expert w tym projekcie jest naturalną konsekwencją naszego dotychczasowego, wieloletniego wspierania fanów najpopularniejszej serii EA SPORTS. Przypomnę, że w turniejach FIFA organizowanych przez Media Expert, tylko w ostatnich 6 latach wzięło udział prawie 5 tys. uczestników. W tym roku wchodzimy na wyższy szczebel - Ekstraklasa dołączyła do ekskluzywnego grona lig, które uruchomiły swoje rozgrywki esportowe – m.in. Premier League czy Bundesligi. Cieszymy się bardzo, że jesteśmy częścią tego przedsięwzięcia i wierzę, że wspólnie z organizatorami Ekstraklasa Games uwolnimy pełny potencjał umiejętności polskich graczy.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert. Do promocji wydarzenia sieć Media Expert zaprosiła Dariusza Szpakowskiego i Tomasza Laskowskiego. Fani serii gier FIFA znają ich głosy doskonale. Od kilku lat profesjonalnie, ale i z humorem komentują mecze rozgrywane przez wirtualnych graczy na swoich konsolach i komputerach. Spoty radiowe z udziałem popularnych komentatorów usłyszymy w rozgłośniach radiowych do 5 marca, kiedy to zostaną zamknięte zapisy do kwalifikacji Ekstraklasa Games. Legia, Lech, a może Wisła? Gracze decydują, który klub będą reprezentować! W rozgrywkach Ekstraklasa Games może wziąć udział każdy gracz, który ukończył 16 lat. W ramach poszczególnych etapów turnieju, uczestnicy będą mogli reprezentować swój ulubiony klub występujący w polskiej ekstraklasie. Na najlepszych czekać będzie nie tylko splendor i nagrody, ale i możliwość postawienia pierwszych kroków na drodze do międzynarodowej kariery profesjonalnego gracza. Ekstraklasa Games otrzymała bowiem status ligi partnerskiej EA SPORTS - Official League Qualifier - jest to zatem jedyny polski turniej umożliwiający kompletowanie punktów w rankingu FIFA 19 Global Series. Brzmi skomplikowanie, ale to właśnie one zapewniają graczom udział w FIFA eWorld Cup 2019, wirtualnej wersji piłkarskich mistrzostw świata. Kwalifikacje odbędą się w dniach 5-21 marca i obejmą łącznie 32 turnieje online w systemie play-off. Rywalizacja między uczestnikami toczyć się będzie na dwóch konsolach: PlayStation 4 i Xbox One. Wszyscy zwycięzcy kwalifikacji oprócz prawa gry w fazie ligowej, otrzymają od Media Expert fotele gamingowe Diablo X-One Horn. „To jeden z hitów sprzedaży wśród produktów przeznaczonych dla graczy i obiekt pożądania tych, którzy chcą osiągać najlepsze wyniki. Dostrzegamy potrzeby tej społeczności i stale rozwijamy współpracę z czołowymi producentami sprzętu gamingowego, zapewniając dziś kompleksową ofertę w tym segmencie – zarówno jeśli chodzi o sprzęt, jak i peryferie oraz najnowsze gry na dowolne konsole i komputery osobiste.” – dodaje Mystkowski. Kluby rozegrają w sumie 30 meczów - 8 najlepszych teamów weźmie udział w Wielkim Finale, który odbędzie się 26 maja. Zwycięski klub zostanie mistrzem Ekstraklasa Games. Transmisje z fazy ligowej i wielkiego finału zostaną zrealizowane w studiu Polsat Games. Do udziału w turnieju można zarejestrować się poprzez oficjalną stronę turnieju: EkstraklasaGames.org . Media Expert press box
- Sony Xperia Sony na MWC 2019: nowy smartfon Xperia L3 z ekranem 18:9 i podwójnym aparatem za 899 zł (wideo)
Podczas targów Mobile World Congress 2019 w Barcelonie firma Sony zaprezentowała smartfona Xperia L3 z podwójnym aparatem 13 Mpx i 2 Mpx oraz 5,7-calowym wyświetlaczem HD+ w formacie 18:9.
- Huawei Flagowe modele Huawei w promocji od 1799 do 3999 złotych
Koncern Huawei zaoferował promocję, która do początku lutego 2019 roku przewiduje niższe ceny na flagowe smartfony producenta. Huawei P 20 u wybranych partnerów można kupić za 1799, a Huawei Mate 20 Pro w cenie 3999 złotych. Możliwość obniżek cen jako odpowiedź Huawei na kryzys wizerunku przewidywali wcześniej eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl.
- e-commerce E-commerce: co wydarzyło się w 2018 roku, jaki będzie 2019 rok?
O najważniejszych wydarzeniach, osobach i trendach mijającego roku oraz prognozach na nadchodzący rok w sektorze handlu internetowego opowiadają menedżerowie czołowych wydawców oraz firm marketingowych i analitycznych z tej branży.
- Sharp B10, Aquos C10 i Aquos D10 - pierwsze smartfony Sharp w Polsce (wideo)
Do sprzedaży w Polsce trafiły pierwsze smartfony marki Sharp: modele B10, Aquos C10 i Aquos D10.









