Wysocki będzie nadzorował działy sprzedaży agencyjnej i klienckiej oraz dział rozwoju produktu reklamowego. Będzie także odpowiedzialny za współpracę z działem sprzedaży korporacyjnej Agory oraz za strategię i realizację nowych przedsięwzięć przychodowych. Bezpośrednio będą do niego raportować: Marta Wiercińska (dyrektor sprzedaży Gazeta.pl) i Magdalena Skrycka (dyrektor działu produktu reklamowego).
Bartosz Wysocki przez ostatnie cztery lata pracował jako chief revenue officer w Bonnier Business Polska, gdzie nadzorował m.in. sprzedaż dziennika „Puls Biznesu" oraz serwisów internetowych wydawnictwa. Wcześniej przez 11 lat pracował w Agorze, gdzie przez ostatnie pięć lat pełnił funkcję dyrektora sprzedaży grupy Gazeta.pl. Rozstał się z Agorą w 2016 roku.

Na początku stycznia wydawca ogłosił, że zespołu Gazeta.pl dołączy także Rafał Madajczak z ASZdziennika, który objąć ma nowo utworzone stanowisko dyrektora kreatywnego.
Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. portal Gazeta.pl zanotował 11,02 mln użytkowników i 221,22 mln odsłon, a wszystkie strony i aplikacje Grupy Gazeta.pl - 16,32 mln użytkowników i 525,85 mln odsłon.











