Wyprzedaże w Fashion House reklamowane na autobusach

Na autobusach w Warszawie i na Śląsku trwa kampania reklamowa wyprzedaży w sklepach Fashion House. Akcję przygotowały firmy CAM Media i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa wyprzedaży w Fashion House Outlet Center przebiega pod hasłem „Cenomania – Przeceny Przecen”. Taki przekaz ma podkreślać, jak wysokie są wprowadzone obniżki i zachęcać do zakupu najlepszych marek. Kampania jest skierowana zarówno do klientów tych sklepów, jak i osób, które w nich wcześniej nie były.

grafika

Zaplanowana na miesiąc akcja obejmuje nośniki zewnętrzne na autobusach miejskich w Warszawie i Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Produkcją i adaptacją layoutów zajęła się firma CAM Media, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online