
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Marka ACRYL-PUTZ®, oferująca profesjonalne gładzie szpachlowe o szerokim zakresie zastosowań, zmienia swoją identyfikację wizualną. Odświeżony design marki cechuje nowoczesny minimalizm oraz przejrzystość komunikatów. Wraz ze zmianą identyfikacji wizualnej Śnieżki zmieniają się należące do niej linie produktowe. Zmiana wyglądu ACRYL-PUTZ® to także naturalna konsekwencja tego, co w ostatnim okresie dzieje się w obrębie oferty produktów do przygotowywania i wygładzania podłoża należących do portfolio Śnieżki. W ofercie marki pojawiły się nowoczesne produkty: wysokiej jakości grunty polimerowe, ACRYL-PUTZ®, Light, ACRYL-PUTZ® Renova oraz masy do przyklejania i spoinowania płyt gipsowo-kartonowych. Dziś ACRYL-PUTZ® to pełna gama gładzi, mas szpachlowych i gruntów, które umożliwiają szybkie i bardzo łatwe przygotowanie idealnie gładkich ścian i sufitów do malowania lub tapetowania. Odświeżony wygląd marki ACRYL-PUTZ® odzwierciedla nowoczesność jej oferty. Twórcom nowego projektu przyświecało założenie – nowoczesne produkty ACRYL-PUTZ® wymagają nowoczesnego wyglądu. Szczególną uwagę zwrócono także na odpowiednią kompozycję poszczególnych komunikatów znajdujących się na opakowaniu – są one proste i czytelne, dzięki czemu w łatwy sposób można odczytać, do jakich prac przeznaczony jest produkt i jakie są jego najważniejsze zalety.

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
