Wysoki wzrost ostatniego nabytku Disneya

Dziecięcy serwis Club Penguin, na którego zakup w ostatnich dniachWalt Disney Co. wydał 350 milionów dolarów, był w czerwcu 131-sząnajchętniej odwiedzaną stroną przez amerykańskich internautów -wynika z danych firmy badawczej Hitwise.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W okresie czerwiec 2006 - czerwiec 2007 liczba odwiedzin wserwisie, adresowanym do dzieci w wieku od 6 do 14 lat, zwiększyłasię aż o 329 procent, a w bieżącym roku (styczeń - czerwiec) o 56procent.

Biorąc pod uwagę grupę dziecięcych wirtualnych światów, ClubPenguin był w czerwcu trzecim najchętniej odwiedzanym tego typuserwisem, ustępując tylko stronom www.runescape.comwww.webkinz.com.

Club Penguin ma w swojej bazie około 12 milionówzarejestrowanych użytkowników, mających dostęp do podstawowejwersji serwisu. Dodatkowo 700 tysięcy członków społeczności uiszcza5,95 dolara miesięcznie za dostęp do zaawansowanych funkcji.

Z kolei z danych firmy badawczej comScore wynika, że ClubPenguin odwiedziło w czerwcu 4,7 miliona unikalnychużytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"