Kampania jest prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP Polonia, TVP Kultura, TVP Historia, TVN, TVN Style, TVN 7, TVN Turbo, TVN Meteo, TVN 24, Puls, Rebel:tv, 4funTV, Zone Romantica, Movies 24, Nat Geo Wild, Sportklub, History, CBeebies, AXN Sci-Fi, Travel Channel, 13th Street Universal, TCM, Foxlife, Animal Planet, Discovery, Discovery Science, TLC, Discovery World), radiu (Chilli Zet, Antyradio, RMF FM i stacje Time Group), prasie (“Tele Tydzień”, “To i Owo” i “Gazeta Telewizyjna”) i w internecie (Onet.pl, o2.pl, Gadu-Gadu, Facebook, Nasza Klasa).
Autorem kreacji jest agencja PZL. Animację do kampanii telewizyjnej przygotowało studio Animade, a kreacje internetowe - agencja Next. Media zakupił Starcom.
Wraz z kampanią ruszyły nowa oferta promocyjna platformy N, składająca się z trzech pakietów Świat HD, Film HD, Full HD (więcej na ten temat).












