Wystartowała 9. edycja Szkoły Strategii Marki

W piątek, 25 stycznia 2013 roku, oficjalnie zainagurowana zostanie kolejna edycja Szkoły Strategii Marki. Będzie to już 9 odsłona tego unikatowego projektu edukacyjnego organizowanego przez SAR. Kurs dzięki zaangażowaniu licznych specjalistów zajmujących się różnymi dziedzinami komunikacji marketingowej pozwoli osobom biorącym udział w SSM spojrzeć holistycznie na planowanie, wdrażanie i ewaluację strategii komunikacji. Zajęcia potrwają przez 9 miesięcy i zakończą się w październiku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

– Najbliższa edycja Szkoły Strategii Marki rozpocznie się dosyć nietypowo, szybciej niż zwykle. Co bardzo nas cieszy! Spowodowane jest to zwiększonym zainteresowaniem ofertą szkoleniową SAR. Z tego względu zdecydowaliśmy się nie czekać i przyśpieszyliśmy start 9 edycji – tłumaczy Aneta Rzadkiewicz, managerka projektu.

Szkoła Strategii Marki skierowana do osób zawodowo związanych z komunikacją marketingową, ma służyć poszerzaniu oraz porządkowaniu wiedzy, a także rozwijaniu kompetencji dzięki szerokiemu i różnorodnemu ujęciu podejmowanej tematyki. Ma ona również za zadanie przybliżać najnowsze trendy, narzędzia i metody komunikacji w dynamicznie zmieniającym się społeczeństwie.

Podczas zajęć kursanci przejdą przez zagadnienia obejmujące m.in. planowanie strategiczne, tworzenie i pozycjonowanie marki, wdrażanie strategii przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych narzędzi i kanałów – od planowania mediów po działania interactive i PR. W ramach 9. edycji SSM zaplanowane jest 28 zjazdów trwających po 8 godzin.

Partnerami SSM są: PKPP Lewiatan, Polskie Stowarzyszenie Marketingu i Millward Brown SMG/KRC. Szkoła Strategii Marki została objęta patronatem medialnym przez portal Marketing przy Kawie oraz Business Ad Network.

Więcej informacji na temat SAR, pełnego programu i wykładowców zaangażowanych w SSM można znaleźć pod adresami: http://www.sar.org.pl/ i http://www.ssm.edu.pl/.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji