Trwająca kampania platformy Allegro koncentruje się na artykułach szkolny oraz podręcznikach dla uczniów szkół podstawowych. - Kreacje reklamowe przedstawiają tablice na wzór fiszek, na których zapisujemy listę najważniejszych produktów, które musimy kupić – mówi Artur Brzęczkowski, dyrektor Marketingu Allegro. W naszej kampanii, na fiszkach pokazujemy produkty, które na ogół składają się na każdą wyprawkę szkolną – dodaje Brzęczkowski.
Głównym kanałem komunikacji dla kampanii są największe polskie serwisy internetowe: Gazeta.pl, Onet.pl, Wp.pl oraz Interia.pl. Wkrótce zostanie również udostępniona specjalna, mobilna aplikacja dzięki, której każdy rodzic będzie mógł stworzyć własną wyprawkę dla swojego dziecka.
Dodatkowo 20 sierpnia wystartuje konkurs fotograficzny na profilu Allegro na Facebooku, pt. „Miejsce do nauki Twojego dziecka". W konkursie do wygrania będą produkty szkolne.

Kampania i kreacje zostały przygotowane przez Dział Marketingu Allegro.











