Wyższa cena dwutygodnika 'Tele Świat'

Wydawnictwo Bauer podniosło cenę dwutygodnika "Tele Świat". Od najnowszego numeru, który ukazał się wczoraj, pismo kosztuje 1,80 zł.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Poprzednia cena magazynu wynosiła 1,50 zł i była to cena promocyjna, która została wprowadzona  w drugiej połowie września br., gdy "Tele Świat" został przekształcony z tygodnika w dwutygodnik. Przed tą zmianą pismo kosztowało 1,90 zł.

Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Wydawnictwie Baurze, informuje nas, że w obecnej chwili nie ma planów podwyższenia ceny "TV 14", czyli drugiego dwutygodnika wydawcy z programem telewizyjnym. Tytuł ten został wprowadzony na rynek pod koniec wrześniu br. (tydzień po zmianie częstotliwości wydawania "Tele Świata") i od tego czasu także ukazuje się w promocyjnej cenie 1,50 zł.

Z danych ZKDP wynika, że pierwszy numer "Tele Świata" w częstotliwości dwutygodnika osiągnął sprzedaż ogółem na poziomie 406 772 egz. Dla porównania, pismo to jako tygodnik w okresie od stycznia do września br. sprzedawało się średnio w ilości 218 780 egz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji