„Wzmocnij pamięć kolorami” w kampanii Stabilo (wideo)

24 sierpnia startuje telewizyjno-internetowa kampania reklamowa cienkopisów Stabilo Point 88. Akcję przygotowały agencje E-Grapihcs, Bird&Co i TBWA PR oraz dom mediowy Equinox Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania cienkopisów Stabilo Point 88 podkreśla, że od lat są one idealnym narzędziem do prowadzenia kolorowych notatek, a takie notatki mogą mocno pomóc uczniowi zapamiętać określony materiał. Akcja pod hasłem „Wzmocnij pamięć kolorami” od 24 sierpnia będzie prowadzona w telewizji (TVN, Polsat, kanały tematyczne z oferty Atmediów) oraz internecie (obecność marki na forach, współpracę z blogerami, działania na stronie i facebookowym fanpage’u marki). Kampania potrwa do 16 września. Adaptacją spotu na polski rynek przygotowała agencja E-Graphics, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Equinox Media. Za działania w internecie odpowiada agencja Bird&Co, a za aktywności PR - agencja TBWA PR.  

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu