Wzrost wydatków na reklamę behawioralną

W latach 2008 - 2012 wydatki na reklamę behawioralną zwiększą się wUSA z 775 milionów do 4,4 miliarda dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Według firmy eMarketer, w tym okresie wydatki w tym sektorzebędą zwiększały się stopniowo (do 1,7 miliarda dolarów w 2010roku), a następnie zanotują spory skok w roku 2011 (do 2,7 miliardadolarów) i 2012 - informuje serwis Marketing Charts.

Jednym z najważniejszych czynników, który przyczyni się w ciągukilku kolejnych lat do wzrostu nakładów na reklamę behawioralną, mabyć szybko rozwijający się sektor wideo online, pomimo wysokich cenreklam umieszczanych wokół tego typu treści.

eMarketer prognozuje również, że w latach 2006 - 2012 udziałwydatków na reklamę behawioralną na całym rynku internetowejreklamy zwiększy się z 2,1 do 8,6 procenta.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online