Wzruszająca historia dwojga ludzi w windzie reklamuje buty Bianco (wideo)

Producent obuwia marki Bianco Footwear w ramach kampanii „Sep out of your head” rozpoczął emisję spotu „The lift”. Zamiast promować w nim buty, marka skupia się na pokazaniu zachowania wobec siebie dwójki młodych ludzi, którzy widują się w windzie codziennie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Spot trwa blisko pięć minut. Pokazano w nim historię dwójki młodych ludzi, którzy pracują w tym samym biurowcu. Mężczyzna na 19 jego piętrze, kobieta – 3 piętra wyżej. Widują się codziennie – w drodze do i z pracy. W trakcie filmu w formie napisów pojawia się to, co o sobie wzajemnie myślą. Podobają się sobie, ale żadne nie potrafi zacząć rozmowy jako pierwsze.

Pewnego dnia dziewczyna zostaje zwolniona z pracy, wsiada do windy ze spakowanymi w karton rzeczami z biura. I myśli sobie wtedy, że to jest jej ostatnia szansa, by nawiązać rozmowę z mężczyzną, który jej się podoba. Tak samo myśli on, gdy wsiada do windy i widzi, że dziewczyna ma ze sobą spakowany karton. Mijają kolejne piętra i gdy zbliżają się do parteru, nagle odwracają równocześnie twarze w swoje strony. Uśmiechają się do siebie i ponownie żadne z nich nie zaczyna rozmowy.

Wtedy na ekranie pojawia się hasło: „Step out of your head”.

W reklamie tej marka Bianco chce zwrócić uwagę na to, jak często pod presją własnej krytyki ludzie rezygnują z podjęcia pierwszego kroku. Jak brak wiary w siebie i niska samoocena nie pozwalają na podjęcie właściwej decyzji, i postępują wbrew sobie, własnym oczekiwaniom, potrzebom. Poprzez zbyt krytyczną ocenę samych siebie tracą szansę na coś dobrego, wspaniałego. Tym samym chce zachęcić ludzi, by czasem spojrzeli na siebie trochę przychylniejszym okiem.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję