PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
YouTube zapowiada brak reklam przy ekstremistycznych treściach
Facebook i Twitter coraz skuteczniejsze w walce z hejtem, YouTube z gorszym wynikiem
T-Mobile: serwisy wideo w taryfach Supernet bez limitów za 5/15 zł miesięcznie
Wirtualna Polska z większym spadkiem niż Onet-RASP, w górę YouTube i Interia (wyniki Gemius/PBI z kwietnia)
Facebook planuje własne produkcje wideo z udziałem celebrytów
Facebook planuje własne produkcje wideo z udziałem celebrytów
YouTube zapowiada 40 własnych programów, pojawią się w nich Ellen DeGeneres, Ryan Seacrest i Demi Lovato
„The New York Times” skupi się na Snapchat Discover kosztem wideo na YouTube
YouTube przywraca treści LGBT w trybie ograniczonego dostępu
Gamellon zerwał współpracę z autorem kanału Medusa po rzuceniu butelką w dom innego youtubera
Sieć youtube’owa z roszczeniami do wideo Pyta.pl zacytowanego przez TV Republika. „Jaok”: to złodziejstwo
Omnicom wprowadza system dobierający odpowiednie filmy na YouTube do reklam marek
YouTube ograniczy reklamy przy treściach wspierających terroryzm i dyskryminację
Maciej Krawczyk zadba o kanał serwisu Sport.pl na YouTube
Maciej Krawczyk zadba o kanał serwisu Sport.pl na YouTube
YouTube ogranicza zasięg mniejszości seksualnych, społeczność LGBT oburzona
Google z nowymi narzędziami analitycznymi dla reklamodawców
Google z nowymi narzędziami analitycznymi dla reklamodawców
Marki wycofują z YouTube’a i Google swoje reklamy zamieszczane przy ekstremistycznych treściach
Jacy internauci korzystają w Polsce z Facebooka, Twittera, YouTube’a, Instagrama, LinkedIn, Snapchata i blogów? (analiza)
90 proc. polskich internautów korzysta z social media. Liderem Facebook, w górę YouTube
YouTube zapowiada płatny dostęp do stacji telewizyjnych za 35 dolarów miesięcznie. „Ograniczona oferta w relatywnie wysokiej cenie”
Paweł Stremski: wideo na Facebooku kolejnym megatrendem, Gazeta.pl chce być tam liderem dzięki angażującym treściom
Wprowadzając autoplay w aplikacji mobilnej Facebook mierzy w YouTube’a, irytacja użytkownik mniej istotna
YouTube bez niepomijalnych reklam to wyzwanie, ale i szansa dla reklamodawców (opinie)
YouTube bez niepomijalnych reklam to wyzwanie, ale i szansa dla reklamodawców (opinie)
YouTube kończy z półminutowymi reklamami odtwarzanymi w całości, zapowiada skuteczniejsze formaty
YouTube kończy z półminutowymi reklamami odtwarzanymi w całości, zapowiada skuteczniejsze formaty
Już ponad miliard klipów na YouTube z automatycznymi napisami
Już ponad miliard klipów na YouTube z automatycznymi napisami
Nowe odcinki "Ucha Prezesa" najpierw na ShowMax, a po kilku dniach za darmo na YouTubie
Nowe odcinki "Ucha Prezesa" najpierw na ShowMax, a po kilku dniach za darmo na YouTubie
Po antysemickich treściach PewDiePie traci kontrakty i przywileje na YouTube. „To nie koniec jego kariery”
YouTube Red z czterema serialami familijnymi własnej produkcji
YouTube Red z czterema serialami familijnymi własnej produkcji
Mobilne transmisje na YouTube: wsparcie w angażowaniu odbiorców, ryzyko zalewu przypadkowych produkcji (opinie)
Mobilne transmisje na YouTube: wsparcie w angażowaniu odbiorców, ryzyko zalewu przypadkowych produkcji (opinie)
YouTube wprowadza mobilne transmisje na żywo dla wybranych twórców i Super Chat do monetyzacji treści
YouTube wprowadza mobilne transmisje na żywo dla wybranych twórców i Super Chat do monetyzacji treści
Allegro zdeklasowało rywali na YouTube, ale na reklamowy sukces nie ma jednego przepisu
Allegro zdeklasowało rywali na YouTube, ale na reklamowy sukces nie ma jednego przepisu
Filmy porno wskutek luki zamieszczane na YouTube, a udostępniane w innych serwisach
Najpopularniejsze reklamy na YouTubie w 2016 roku: „English for beginners” i „Legendy Polskie” Allegro (TOP10)
Najpopularniejsze reklamy na YouTubie w 2016 roku: „English for beginners” i „Legendy Polskie” Allegro (TOP10)