PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
YouTube będzie usuwał brutalne treści udające filmy dla dzieci
YouTube będzie usuwał brutalne treści udające filmy dla dzieci
YouTube dominuje wśród serwisów z wideo od internautów, CDA.pl przed Vimeo i Dailymotion
YouTube dominuje wśród serwisów z wideo od internautów, CDA.pl przed Vimeo i Dailymotion
YouTube, Google i Ceneo mocno w górę, Instagram i Snapchat w dół (Gemius/PBI z października)
Nie tylko Facebook: 26 procent internautów w USA czerpie newsy z kilku różnych mediów społecznościowych
Stuu, Martin Stankiewicz i Naruciak wyśmiewają paradokument „Szkoła” w Player.pl
Onet-RASP i Wirtualna Polska bliżej Facebooka, w dół TVN24.pl i Interia.pl (dane Gemius/PBI z września)
Historia Bez Cenzury, AdBuster i Mówiąc Inaczej najsilniejszymi markami polskiego YouTube’a
Historia Bez Cenzury, AdBuster i Mówiąc Inaczej najsilniejszymi markami polskiego YouTube’a
Onet emituje więcej reklam display niż WP, a Facebook więcej wideo niż YouTube (analiza)
Męskie granie hitem na YouTube w sierpniu
Męskie granie hitem na YouTube w sierpniu
Zarobki youtuberów nie są prostą pochodną prezentowanych treści czy liczby subskrypcji, najpopularniejsze lokowanie produktu (opinie)
Zarobki youtuberów nie są prostą pochodną prezentowanych treści czy liczby subskrypcji, najpopularniejsze lokowanie produktu (opinie)
Popularni youtuberzy zarabiają ok. 20 tys. zł, głównie z reklam AdSense, trzy czwarte korzysta z barteru
Popularni youtuberzy zarabiają ok. 20 tys. zł, głównie z reklam AdSense, trzy czwarte korzysta z barteru
YouTube kończy z płatnymi kanałami od wydawców, powodem ich mała popularność
YouTube kończy z płatnymi kanałami od wydawców, powodem ich mała popularność
Facebook w Polsce ma większy zasięg proc. niż globalnie, WhatsApp, Instagram i Snapchat wyprzedziły Twittera i Netflixa
YouTube, Interia i Cda w dół - Ceneo z dużym wzrostem. Zmiany w badaniu Gemius/PBI
Nowy logotyp YouTube’a - osobliwy czy pozbawiony osobowości? (opinie)
Nowy logotyp YouTube’a - osobliwy czy pozbawiony osobowości? (opinie)
YouTube zmienia logo i wprowadza nowe funkcje w aplikacji mobilnej
YouTube zmienia logo i wprowadza nowe funkcje w aplikacji mobilnej
Rosną stawki w influencer marketingu. Brytyjski influencer za wpis na Facebooku dostaje ponad 75 tys. funtów
Media społecznościowe mają ponad 3 miliardy użytkowników, najpopularniejsze Facebook, YouTube, WhatsApp i Messenger
Youtuber Kruszwil evangelistą życia na bogato, po ostrzeżeniach od YouTube'a otwiera nowy kanał
Youtuber Kruszwil evangelistą życia na bogato, po ostrzeżeniach od YouTube'a otwiera nowy kanał
Nielsen wprowadza do ratingów dane z serwisów Hulu i YouTube TV
Nielsen wprowadza do ratingów dane z serwisów Hulu i YouTube TV
Reklama w USA w górę o 3,8 proc., największe wzrosty w internecie, a spadki w prasie
Reklama w USA w górę o 3,8 proc., największe wzrosty w internecie, a spadki w prasie
YouTube oferuje streaming telewizji dla 6 miast w USA
YouTube oferuje streaming telewizji dla 6 miast w USA
YouTube wprowadza podgląd klipów wideo w Chrome i Operze
Allegro i Żywiec z najpopularniejszymi reklamami czerwca na YouTube
Allegro i Żywiec z najpopularniejszymi reklamami czerwca na YouTube
Klip do ballady „See You Again” notuje na YouTube ponad 2,896 miliarda odsłon i detronizuje „Gangnam Style”
Klip do ballady „See You Again” notuje na YouTube ponad 2,896 miliarda odsłon i detronizuje „Gangnam Style”
BBC wyda 34 miliony funtów na programy dla dzieci jako alternatywę dla YouTube’a i Netflixa
Transmisje wybranych koncertów z Open'era 2017 na YouTubie i stronie festiwalu
Facebook, Microsoft, Twitter i YouTube tworzą Globalne Forum Internetu Przeciw Terroryzmowi
Facebook, Microsoft, Twitter i YouTube tworzą Globalne Forum Internetu Przeciw Terroryzmowi
Susan Wojcicki: YouTube ma 1,5 mld użytkowników miesięcznie, stawiamy na tanią VR dla wszystkich
YouTube zmienia swoją politykę bezpieczeństwa po wykryciu ograniczeń widoczności treści LGBTQ
YouTube zmienia swoją politykę bezpieczeństwa po wykryciu ograniczeń widoczności treści LGBTQ
YouTube wprowadza nowe narzędzia do walki z treściami wspierającymi terroryzm
YouTube: 11,8 mln godz. obejrzeń i 416 mln wyświetleń reklam od poprzedniego Cannes Lions, spot Nike z Ronaldo najpopularniejszy (Top 10)