Z ClickAd i HBO do Media Contacts

Zespół agencji mediów interaktywnych Media Contacts powiększył się w grudniu o dwie nowe osoby.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Do agencji dołączyli  Paweł Skórczyński oraz Marta Suchenek.

Paweł Skórczyński objął stanowisko media managera.  Wcześniej pracował w Departamencie Reklamy Internetowej AMS S.A. a ostatnio w brokerze reklamy internetowej ClickAd, gdzie odpowiadał za kontakty z kluczowymi klientami m.in. ZenithMedia i  Optimedia (obecnie ZOG). Zajmował się planowaniem kampanii internetowych m.in. dla takich klientów jak: TOYOTA, Bank Millennium S.A., jobpilot, Grupa Żywiec (marki Żywiec i  Heineken), L'Oreal, Vichy, HP, British Airways, PEKAO S.A.

Marta Suchenek objęła stanowisko on-line media executive. Wcześniej pracowała w HBO Polska.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele