Z Eurolines po nagrody

Agencja marketingu mobilnego EL2 rozpoczęła współpracę z Eurolines

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja marketingu mobilnego EL2 podpisała umowę  z firmą Eurolines Polska oferującą  połączenia autobusowe z Polski do 21 państw europejskich. W ramach zawartej umowy EL2 rozpocznie działania związane z uruchomieniem specjalnego serwisu oraz konkursu dla abonentów wszystkich sieci GSM. Na uczestników czeka ok. 1 500 atrakcyjnych nagród, w tym bilety autokarowe do wybranych miejsc na terenie całej Europy.

"Z Eurolines po nagrody" to nazwa konkursu SMS`owego, przygotowanego dla osób będących abonentami wszystkich polskich sieci GSM. Konkurs rozpoczął się 5 listopada  i potrwa do 5 grudnia bieżącego roku. Zabawa została podzielona na 3 etapy: codzienny, weekendowy oraz finałowy.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest wysłanie SMSa aktywującego na numer 7116,    o treści EUROLINES. Po zarejestrowaniu, każdy z uczestników otrzyma SMS powitalny zawierający potwierdzenie rejestracji, skrócone zasady konkursu oraz pierwsze pytanie konkursowe. Każde pytanie będzie zawierało kilka odpowiedzi, z których tylko jedna będzie poprawna. Zwycięzcami zostaną osoby, które udzielą poprawnych odpowiedzi,        w jak najkrótszym czasie. W konkursie codziennym, trwającym od poniedziałku do piątku, każdego dnia zostanie wyłonionych 40 laureatów, którzy otrzymają atrakcyjne nagrody. Wszystkie osoby biorące udział w konkursie codziennym zostaną zaproszone do wzięcia udziału w zabawie weekendowej. Do wygrania będą bilety do wybranych destynacji          na terenie Europy. Wielki Finał to szansa na wyjazd dla całej rodziny lub "paczki przyjaciół".

"Konkurs w dużej mierze przyczyni się do zwiększenia wiedzy o Eurolines wśród naszych obecnych i potencjalnych klientów. Chcemy dotrzeć z komunikatem o naszej firmie do jak największej liczby osób korzystających z usług Eurolines, a tym samym utrwalić wizerunek naszej marki w szerszym gronie" - mówi Janusz Mazgaj, Prezes Zarządu Eurolines Polska Sp. z o.o. "Do tej pory żaden z przewoźników nie zdecydował się na rozwiązania jakie proponuje marketing mobilny. Jesteśmy pierwszymi, którzy postanowili przełamać stereotypy i zdecydować się na wykorzystanie w promocji nowych technologii" - dodaje Prezes Zarządu Eurolines Polska.

"M-marketing to rozwiązanie, które ze względu na precyzję dotarcia do właściwego grona osób daje możliwości, jakich nie dają żadne inne narzędzia marketingowe. Jesteśmy gotowi to sprawdzić..."- mówi Krzysztof Stępień, Dyrektor Sprzedaży Eurolines Polska        Sp. z o. o.

"Marketing mobilny dla firm z branży transportu i logistyki jest ciągle nowością na rynku polskim. Dlatego też, jesteśmy dumni z tego, że możemy współpracować z największą siecią połączeń autobusowych w Polsce i w Europie i rozpocząć działania na nie odkrytym jeszcze "terenie". Znajomość rynku i dotychczasowe doświadczenia pozwalają nam rozszerzać ofertę, a także dostosowywać ją do potrzeb rynku, szczególnie wśród klientów wymagających i dokładnych w realizacji swojej firmowej misji" - uzasadnia Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu Agencji Marketingu Mobilnego EL2.

Konkursowi będzie towarzyszyć wsparcie reklamowe prowadzone, m.in.: na takich nośnikach, jak: reklama prasowa, plakaty, ulotki. Ponadto, dla wszystkich zainteresowanych w dniu 5 listopada zostanie uruchomiona strona internetowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"