Zabawa z mimami w Łodzi

Zabawa z mimami na otwarcie Cinema City Manufaktura i Orange IMAX Łódź.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Od 8. do 17. maja ARBOmedia Polska realizuje w mieście Łodzi kampanię promującą otwarcie nowego multipleksu Cinema City. Do akcji zaangażowano pięcioro aktorów - mimów, którzy podczas ulicznych występów informują przechodniów o nowych kinach.

Mimowie wcielają się w role znanych filmowych postaci, tj. Charlie Chaplina, Supermana i Pirata z Karaibów oraz dwóch hollywoodzkich Oscarów. Aktorzy odgrywają krótkie, komiczne scenki, próbując wciągnąć w zabawę przechodniów. Jednocześnie rozdają ulotki reklamowe z repertuarem Cinema City Manufaktura i trójwymiarowego kina Orange IMAX Łódź.

"Zastosowanie lekkiego i zabawnego przekazu reklamowego pozwoliło na uzyskanie bardzo pozytywnego oddźwięku kampanii. Każdy, kto znajdzie się na drodze mimów, nie pozostaje obojętny! W dobie przesycenia standardowymi formami reklamy zastosowanie takiego niekonwencjonalnego rozwiązania, wiążącego komunikat reklamowy z zabawą i pozytywnymi emocjami odbiorców jest niewątpliwie trafione" - mówi Anna Galaszewska z ARBOmedia Polska, odpowiedzialna za przebieg akcji.

„Zabawa, pozytywne emocje i szeroki wybór dobrych filmów - takie są kina Cinema City, i właśnie dlatego bez wahania zastosowaliśmy to nowe i niekonwencjolane medium do promowania nowo-otwartych kin w Łodzi.” - dodaje Joanna Litawa, Dyrektor Marketingu i PR, Cinema City Poland.

Kampanię realizuje i koordynuje dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska na zlecenie agencji CARAT Polska i Posterscope.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"