Tłem dla kolejnej odsłony reklamy telewizyjnej Agaty stała się życiowa sytuacja. Marka, bazując na historii żony i męża stolarza postanowiła zaprezentować walory oferty Qubik – modułowych mebli kuchennych, które zaprojektować można pod wymiar pomieszczenia.
W spocie telewizyjnym marka podkreśla, że meble te, w zależności od wyboru kolekcji z szerokiego wachlarza stylów i materiałów, mogą być dostępne nawet w kilka dni.

– Pracując nad scenariuszami telewizyjnych historii kładziemy nacisk na to, by były one oparte na sytuacjach z prawdziwego życia. To wzmacnia u konsumentów poczucie, że marka jest im bliska i rozumie ich codzienne potrzeby i wyzwania. Urządzanie kuchni to ważny proces, w którym wszyscy stawiamy na trwałość, personalizację rozwiązań i możliwość zaprojektowania mebli pod wymiar pomieszczenia, ale także na szybkie i sprawne przeprowadzenie tego przedsięwzięcia – mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata.
Za koncept kreatywny kampanii z udziałem Mumio odpowiada agencja PZL. Zakupu mediów w imieniu marki Agata dokonuje Spark Foundry.











