W ramach promocji każdy, kto kupi dwa dowolne produkty marki z linii Care Pro, w tym przynajmniej jeden produkt z linii męskiej, zachowa i zarejestruje dowód zakupu oraz odpowie na pytanie „Dlaczego to właśnie Ty powinieneś zagrać mecz z Michałem Winiarskim”, weźmie udział w konkursie. Co tydzień do wygrania będzie 30 zestawów kosmetyków Luksja oraz 20 piłek z podpisem Winiarskiego. 40 osób, które przyślą odpowiedzi najlepiej ocenione przez jury, wezmą udział w meczu z siatkarzem.
Akcja ruszyła z początkiem października i potrwa do końca listopada. Jej obsługą zajmuje się agencja i360. Konkurs jest wspierany specjalną edycją żeli pod prysznic Luksja Care Pro z promocyjnymi nakładkami oraz aktywnościami w social media.

Michał Winiarski jest ambasadorem reklamowym kosmetyków Luksja dla mężczyzn od wiosny br. W dotychczasowych reklamach z jego udziałem były promowane żele pod prysznic Luksja Care Pro Men.











