Zalando w nowej kampanii uwiecznia wartości młodych Polaków (wideo)

Platforma modowa i lifestyle'owa Zalando kontynuuje globalną kampanię „To  wszystko  zostaje  tu  z  nami  na  dobre”. Prowadzona w jej ramach aktywacja „Obraz pokolenia Z” przedstawia pięciu polskich przedstawicieli pokolenia Z,  którzy poprzez  świadome  działanie  i  swoją  codzienną  aktywność  reprezentują  wartości  takie  jak inkluzywność, różnorodność, ciałopozytywność, zrównoważona moda czy prawa mniejszości seksualnych i etnicznych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania przybliża szerszej publiczności pięć wyjątkowych osobowości pochodzących z Pokolenia Z i ich historie.

Marka zwraca uwagę na to, że działania młodych aktywistów, tworzących treści głównie w internecie,  niejednokrotnie  zostają bagatelizowane, a ich głos -niesłyszany. Zalando postanowiło dodać ich przekazom wyjątkową siłę i pomóc  dotrzeć do odbiorców uwieczniając bohaterów kampanii na wyjątkowych portretach, namalowanych przez artystkę Justynę Grodecką, reprezentantkę pokolenia Z.

Obrazy zostały wykorzystane w kampanii outdoorowej oraz do pięciu murali, które powstały w trzech  miastach  w  Polsce:  Warszawie,  Gdyni  i  Krakowie.  Towarzyszące  kampanii  wideo, wyreżyserowane przez Mikołaja Sadowskiego jest opowieścią o  tych pięciu wyjątkowych osobach. Każda z nich reprezentuje inną wartość, zajmując stanowisko w ważnej sprawie i przekazując światu swój punkt widzenia.

Kacper Kruz jest przedstawicielem ruchu body-positivity, ciałopozytywności. To internetowy twórca i model, który każdego dnia inspiruje osoby plus-size do spełniania swoich marzeń. Swoimi działaniami udowadnia,  że  moda  nie  ma  rozmiaru,  a  miłość  do  swojego  ciała  jest  wartością  nadrzędną.

grafika

Ewelina  Antonowicz reprezentuje  zrównoważony  rozwój.  W  wieku  22  lat  została  koordynatorką polskiego oddziału Fashion Revolution -największej, międzynarodowej organizacji, która zajmuje się problemami świata mody.

grafika

Ogi Ugonoh jest ambasadorką różnorodności. Wierzy, że edukacja jest kluczem do sukcesu i walki z rasizmem.  W  związku  z  tym  aktywnie  promuje  różnorodność  i  wspiera  inicjatywy  takie  jak #dontcallmemurzyn i #czarnejestpolskie.

grafika

Reprezentantem inkluzywności został Bartosz Kloch, który urodził się bez nóg. Jak sam mówi, przez większość życia wstydził się swojej niepełnosprawności i unikał wzroku innych ludzi, aż do momentu, w którym postanowił kreować swój wizerunek na własnych zasadach i pomalował nogi na czerwono, aby jeszcze bardziej przyciągały wzrok. Dziś Bartek dzieli się swoim życiem na Tik Toku, gdzie jego misją jest dawanie odwagi osobom z niepełnosprawnościami.

grafika

Głosem  społeczności  LGBTQIA+  stał  się Kacper  Potępski,  transpłciowy  aktywista  działający  w mediach społecznościowych oraz lokalnie. Wziął  udział w organizacji zbiórki  na  bindery  dla  osób transpłciowych oraz był jedną z twarzy akcji Kampanii Przeciw Homofobii #JestemPrzeciwkoTransfobii.

grafika

- Nasza  nowa  kampania  jest  celebracją  wartości,  które  stanowią  fundament  marki  Zalando,  a szczególnie różnorodności i inkluzywności -  mówi Dawid Pożoga, regional lead PL/CZ w Zalando. - Historie prawdziwych ludzi i wartości, które wyznają to dla nas ogromna inspiracja. Pozwala  nam to pielęgnować więź z naszymi polskimi klientami z pokolenia Z i lepiej ich zrozumieć - dodaje.

Kampania „Obraz Pokolenia Z” powstała we współpracy z agencją 180heartbeats + JUNG v. MATT i będzie  publikowana  w  mediach  społecznościowych  Zalando,  na  profilach  bohaterów  kampanii, kanałach OOH i online, a także wspierana przez działania PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"