30-sek. spot, wyprodukowany dla Agros Nova przez agencję DDBWarszawa, pokazuje z lekkim przymrużeniem oka (pomysł zamiany"zwykłych" mężów na mężów "z żeń-szeniem") benefity płynące zregularnego spożywania żeń-szenia, który teraz można znaleźć wunikalnej linii soków wielowarzywnych Fortuna WW+.
Spot od kilku dni emitowany jest w siedmu ogólnopolskichstacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat, TVN7, TV4),w kanałach tematycznych At Media oraz TVN24.
Obok kampanii telewizyjnej nowe wdrożenie Fortuny wspieraszeroka kampania w prasie konsumenckiej (magazyny lifestyle'owe,poradnikowe, parentingowe, TV-guide'y).
Równolegle realizowana jest akcja promocyjna w największychklubach fitness i siłowniach na terenie całego kraju. Dla potrzebkampanii uruchomiony został również nowy, specjalny serwisinternetowy pod adresem: fortuna.com.pl.

Agencja: DDB WarszawaAccount director: Michał CzarkowskiDyr. kreatywni: Józef Dutkiewicz / Mariusz PituraSenior art. director: Marcin ZaborskiSenior copywriter: Michał DesowskiProducent agencyjny: Magdalena Ledóchowska
Planowanie i zakup mediów: MediaComStrona www: Kamikaze











