Średnia oglądalność czterech do tej pory nadanych odcinkówprogramu wyniosła 350 tys. osób, co dało TV4 udziały na poziomie2,48 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Lepsze udziały stacjaosiągnęła w komercyjnej grupie docelowej - 3,19 proc.
Rok wcześniej, środowe pasmo od 21.00 do 21.55, w którym obecniepokazywana jest "Zamiana żon", oglądało średnio 250 tys. widzów, audziały wynosiły odpowiednio 1,78 proc. (grupa 4+) i 1,65 proc.(grupa 16-49).
Program "Zamiana żon" oglądają głównie kobiety, widzowie zarównomłodsi, w średnim wieku jak i starsi, a także osoby z najmniejszychi średnich miast.
"Zamiana żon" to polska wersja brytyjskiego formatu "Wife Swap" wktórym dwie rodziny zamieniają się żonami na dziewięć dni. Programprzedstawia różne sposoby na życie, na wychowanie dzieci czy nagospodarowanie pieniędzmi. Od października "Zamiana żon" emitowanabędzie w Czwórce w środy o godz. 21.30 (dotychczas o 21.00).












