zanox stawia na Polskę – nowa strategia i strona internetowa

Zajmująca się internetową reklamą afiliacyjną firma zanox zakończyła wdrażanie nowej strategii,. Udostępniono też odświeżony serwis internetowy firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

zanox zakończył właśnie kilkumiesięczny proce zmiany swojego pozycjonowania oraz wdrażania nowej strategii „Straight to Performance – reklama efektywnościowa, która działa”. Firma chce osiągnąć dalszy rozwój głównie przez ekspansję na rynki Europy Centralnej i Wschodniej, przede wszystkim Polskę. W związku z tym niedawno utworzono stanowisko dyrektora regionalnego ds. sprzedaży dla Europy Centralnej i Wschodniej, które objął Jakub Maj (więcej na ten temat). W najbliższym czasie ma też powstać nowe biuro firmy w Warszawie oraz powiększyć się skład polskiego zespołu.

grafika

Jednocześnie zanox odświeżył swój serwis internetowy – zarówno witrynę główną, jak i podstrony w poszczególnych wersjach językowych. Strona ma odzwierciedlać przejrzystość i skuteczność firmy w komunikacji z globalną siecią jej partnerów.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa