Zaprojektuj własną puszkę Redd's

To tytuł konkursu organizowanego przez Redd's. Kampanię promującą przygotowała agencja Publicis.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W zabawie może wystartować każdy, kto do końca sierpnia 2007 roku zgłosi na stronie redds.pl własny projekt puszki Redd’s. We wrześniu komisja konkursowa ogłosi w każdej z kategorii smakowych zwycięzcę, na którego czekają dwie główne nagrody. Pierwsza z nagród to wyjazd wraz z przyjaciółmi w wakacyjną podroż nad Morze Śródziemne. Dodatkowo najlepsze prace zostaną użyte przez Kompanię Piwowarską S.A. jako projekt limitowanej serii opakowań piwa Redd’s.

Konkurs jest intensywnie wspierany w mediach. Od początku czerwca emitowany jest promujący go spot, kontynuacja kampanii wizerunkowej „Redd’s w Twoich kolorach”.15 -sekundowy film nawiązuje do idei konkursu – „Zaprojektuj własną puszkę Redd’s. Niech będzie wyjątkowa, taka jak Ty!”. W spocie puszki Redd’s zmieniają swój wzór, nawiązując do stylu dziewczyn, które przechodzą obok. Kolory strojów bohaterek i kolorystyka całego filmu idealnie korespondują z barwami puszek piwa smakowego Redd’s. Lektorka informuje o konkursie, w którym główną nagrodą jest wyjazd z przyjaciółmi nad Morze Śródziemne.

Kampanię wspierają polskie gwiazdy – Maria Peszek, Anna Dąbrowska oraz Agata Nowicka „Endo”. Artystki zaprojektowały własne puszki piwa smakowego Redd’s, które będą dostępne w specjalnej limitowanej serii. Wszystkie Panie zasiądą w składzie komisji konkursowej.

Od 4 czerwca spot reklamowy jest emitowany w TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVN24, TVN Style, Polsat, TV4, Discovery, Animal Planet i Hallmark. Kampanię wspierają działania komunikacyjne o szerokim zasięgu - reklamy w prasie kobiecej w takich tytułach jak: Elle, Twój Styl, Gala, Wysokie Obcasy, Viva, Avanti, Uroda, Hot, reklama outdoroowa - billboardy, scrolle i siatki w 6 największych miastach Polski oraz specjalna kampania w Internecie.

Media zaplanował dom mediowy Starcom.

Kampania – Redd’s w Twoich kolorach

Klient: Kompania Piwowarska SA

Przedstawiciel klienta: Magda Białasiewicz, Brand ManagerIzabela Jaskólska, Junior Brand Manager

Agencja: Publicis

Client Service:Agnieszka Wichracka, Group Account DirectorMonika Rendzner , Account ManagerDagmara Gadomska, Account ManagerDaria Polarczyk, Account Manager

Kreacja:Joanna Bednarkiewicz, Senior Art DirectorIrena Jagielak, Senior CopywriterJacek Maciejewski, Creative Director

Strategia:Aleksandra Kubicka, Strategic Planner

Reżyseria: Małgorzata Łupina

Produkcja TV: Wiesław Łysakowski

Media: Rafał Zgódka

Dom mediowy: Starcom

Początek kampanii: 4 czerwca 2007 r.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"