„Zawsze coś dobrego pod ręką!” w kampanii Spichlerza Rusieckiego (wideo)

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamująca konserwy mięsne, pasztety i smarowidła marki Spichlerz Rusiecki. Akcja, przygotowana przez firmy Eskadra i Maxus, przebiega pod hasłem „Zawsze coś dobrego pod ręką!”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Zawsze coś dobrego pod ręką!” w kampanii Spichlerza Rusieckiego (wideo)

W reklamach różne dłonie sięgają po produkty Spichlerz Rusiecki, co ma podkreślać szeroki asortyment tej marki, odpowiadając odmiennym gustom. Kampania pokazuje też, że promowane produkty są dostępne w wygodnych, łatwych do przechowywania opakowaniach, dzięki czemu można je zabierać i jeść w wielu sytuacjach.

Akcja reklamowa zaczęła się 15 kwietnia i potrwa do końca maja. Jest realizowana w telewizji (kanały główne i tematyczne), prasie oraz internecie (m.in. w social media).

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Eskadra, a za zakup mediów - dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele