W środę, 4 września br. o godz. 21.10 Telewizja Polsat pokazała pierwszy odcinek nowego serialu „Zawsze warto”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 974 tys. osób. Przełożyło się to na 7,08 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/love-island-sedzia-anna-maria-wesolowska-debiut-hity-dnia,7173202609387137a ##
Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 2,43 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 985 tys., a w 16-59 - 1,39 mln).

Nowy serial Telewizji Polsat „Zawsze warto” produkuje Akson Studio. Fabuła produkcji koncentruje się na trzech różnych kobietach - prawniczki, gospodyni domowej i dziewczyny do towarzystwa - które poznały się w dramatycznych okolicznościach, a ich losy nierozerwalnie się ze sobą splotły. Role te grają: Julia Wieniawa, Katarzyna Zielińska i Weronika Rosati.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ninja-warrior-polska-nasza-klasa-ilu-widzow-ogladalo-debiut,7170848568731265a ##
Tego samego dnia o 21.30 TVN wyemitował pierwszy odcinek nowego programu „Starsza pani musi fiknąć”, którego średnia widownia w 4+ wyniosła 1,24 mln widzów (RCH - 3,15 mln). Przełożyło się to na 9,65 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 11,11 proc. w grupie 16-49 oraz 10,01 proc. w grupie 16-59.

„Starsza pani musi fiknąć” to polska wersja brytyjskiego formatu „50 Ways to Kill Your Mammy”. W programie udział biorą matki (lub w niektórych przypadkach ojcowie) wraz ze swoim znanym dzieckiem albo dziecko ze znanym rodzicem. W 8-odcinkowym projekcie TVN wzięli udział: Magda Gessler, Joanna Krupa, Andrzej Piaseczny, Dawid Kwiatkowski, Paweł Fajdek, Tomasz Szczepanik, Joanna Jędrzejczyk oraz Anna Dereszowska.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuchenne-rewolucje-tvn-20-sezon-kiedy-emisja-opinie,7170848116283009a ##
Z kolei o 21.35 w telewizyjnej Czwórce zadebiutował serial „Gabinet numer 5”. Premierę tę śledziło 598 tys. widzów (RCH - 1,43 mln). Przełożyło się to na odpowiednio 4,65 proc., 4,39 proc. oraz 5,07 proc. udziału.

„Gabinet numer 5” to 13-odcinkowy serial, który dla Czwórki realizuje ATM Grupa. Akcja produkcji rozgrywa się w małym miasteczku Bolesna, gdzie w miejscowej przychodni przecinają się drogi bohaterów - lekarzy, pracowników ośrodka, pacjentów i okolicznych mieszkańców.











