„Zdaniem Klienta” – nowy serwis w Contact Center Poczty Polskiej

Chcesz przesłać towar, ale masz kłopot z wyborem najlepszego wariantu? Nie wiesz, gdzie odebrać paczkę, list polecony lub awizo? – zadzwoń albo napisz do „Zdaniem Klienta”. To nowa platforma dialogu Poczty Polskiej z Klientami. Poprawa jakości usług w oparciu o opinie konsumentów jest celem strategicznym firmy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zapraszamy wszystkich Klientów, którzy chcą podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami lub zadać pytanie dotyczące usług pocztowych. Wystarczy zadzwonić na naszą Infolinię: 801 333 444 i wybrać opcję nr 5. Można też wysłać e-mail na adres: zdaniem.klienta@poczta-polska.pl

 – „Zdaniem Klienta” to kolejny projekt realizowany w ramach naszej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu  – mówi Jolanta Grzechca-Meissner, dyrektor Biura Public Relations. – Chcemy poznać opinie Klientów, wymieniać się pomysłami, a przede wszystkim ułatwić korzystanie z usług pocztowych – dodaje Jolanta Grzechca-Meissner

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"