Kampania reklamowa kredytu gotówkowego w eurobanku podkreśla, żejego oprocentowanie zostało obniżone do 7 proc., a klient możewybrać wysokość i dzień spłaty rat. Wykorzystywany w akcji spotzostał zrealizowano w technice stop motion, w której obrazrejestrowany jest przy użyciu kamer fotograficznych, a nagranie 1sekundy wymaga wykonania 25 zdjęć.- Zdecydowaliśmy się na formułę reklamy, która z jednej stronyjasno zaprezentuje cechy oferty, a z drugiej mocno nas wyróżni -uzasadnia Anna Ciszewska, odpowiedzialna za tą kampanię po stronieeurobanku.Przy produkcji spotu pracowali twórcy z ekipy krótkometrażowegofilmu lalkowego "Piotruś i Wilk" nagrodzonego w 2007 roku Oscarem:Artur Zicz pełnił rolę producenta efektów specjalnych, Adam Wyrwas- głównego animatora, Krzysztof Brzozowski - animatora, a TomaszWochniak - asystenta kamery.

Akcja prowadzona jest w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4,TVN7 i wybrane kanały tematyczne) prasie (TV guidy i tytułyporadnikowe) oraz internecie. Kreację kampanii - zaplanowanej doWielkanocy - przygotowała agencja reklamowa DDB, a zakupem mediówzajął się dom mediowy Starcom.











