ZenithOptimedia z globalnym budżetem SCA

Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał globalny przetarg na obsługę mediową firmy SCA, producenta artykułów higienicznych i papierowych. Współpraca ruszy z początkiem 2014 roku i będzie obejmować 46 rynków, w tym Polskę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W efekcie przetargu wygranego przez ZenithOptimedia budżet mediowy SCA został skonsolidowany w ramach jednego domu mediowego. ZenithOptimedia będzie odpowiadać za realizację zintegrowanych działań mediowych, w tym za badania, insighty konsumenckie, planowanie komunikacji, planowanie i zakup mediów, pomiar ROI i ewaluację dla marek produktów higienicznych. Współpraca od początku przyszłego roku będzie prowadzona na 46 rynkach, m.in. w Polsce, Francji, Niemczech, Włoszech, Malezji, Meksyku, Rosji, Szwecji, Wielkiej Brytanii i USA.

W portfolio SCA są marki takie jak m.in. Bodyform, Libero, Plenty, Tempo, Tena, Velvet i Zewa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"