Zima z Tak Takiem

Do końca lutego w kilku górskich ośrodkach w Polsce trwa akcja reklamowa Tak Tak.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

 Hasło szeroko zakrojonej kampanii BTL to ,,Tanie Numerki Grzeją”. Jest to kontynuacja ,,gorących” projektów reklamowych, które w środku zimy podkreślają unikalny charakter ofert Tak Tak.   

O wydarzeniach przygotowanych w danym miejscu, miłośnicy sportów zimowych dowiadują się od ekipy samochodu Tak Tak, wyposażonego w nagłośnienie, przez które emitowane są również reklamy i muzyka.

     

Przy najchętniej odwiedzanych stokach narciarskich ustawiono niebieskie namioty. To punkty sprzedażowe Tak Tak. W namiotach panuje klimat lata, dzięki takim elementom aranżacji, jak palmy, zachód słońca i rattanowe meble. Dla klientów przygotowano poczęstunek - gorące napoje.

W dwóch ostatnich tygodniach lutego akcję zaplanowano w Krynicy, Szklarskiej Porębie i okolicznych miejscowościach. Podczas kampanii, obecni i przyszli użytkownicy Tak Tak mogą korzystać z atrakcyjnych promocji, jak również bawić się na imprezach organizowanych w ramach akcji w sobotnie wieczory.

Kampanię przygotowała agencja Polymus.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii