ZKDP wybrał San Markos

San Markos- Republika Dobrej Marki wygrała konkurs na reklamę wizerunkową Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W konkursie brało udział 5 agencji. Zwycięski layout oparty został na logo ZKDP - czapeczce z gazety – i ma odkryć przed czytelnikami zupełnie nowe oblicze Związku. W powiększony symbol wpisane zostały  treści opisujące jego idee - czarno na białym. Taki zabieg przybliżył - nie tylko fizycznie, wartości i cele które Związek realizuje już od wielu lat, a „Czarno na białym” zostało hasłem kampanii. Członkowie ZKDP będą mogli wykorzystywać reklamę w promocji swojej przynależności do organizacji.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji