Zmarzlak w EuroTeam

Agencja Twenty Four Seven PR dołączyła do organizacji EuroTeam

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dorota Zmarzlak, założyciel i prezes agencji Twenty Four Seven PR, została członkiem International Public Relations Association (IPRA). Jest 12 osobą z Polski, która może pochwalić się członkostwem w stowarzyszeniu.

- Dzięki mojemu wstąpieniu do IPRA, agencja będzie miała możliwość czerpania z jej dorobku, co pozwoli nam jeszcze lepiej funkcjonować na rynku i dostarczać klientom najwyższej jakości usługi  - mówi Dorota Zmarzlak.

IPRA jest największą organizacją zrzeszającą około 1000 specjalistów z branży public relations z 99 krajów na 5 kontynentach. Członkowie IPRA, poprzez propagowanie etycznych zasad i standardów public relations, wspierają rozwój tej dziedziny na całym świecie. Na płaszczyźnie międzynarodowej organizacja umożliwia wymianę informacji i doświadczeń, tworząc elitarną społeczność specjalistów z całego globu. Przygotowuje konferencje i seminaria, kampanie na rzecz przejrzystości w mediach oraz badania dotyczące podatności mediów na korupcję. Od 14 lat IPRA organizuje również jeden z najbardziej prestiżowych konkursów PR na świecie - The IPRA Golden World Awards.

Twenty Four Seven PR dołączyła do zespołu EuroTeam, zrzeszającego małe i średnie niezależne agencje z krajów Unii Europejskiej oraz zaprzyjaźnione firmy ze Stanów Zjednoczonych i Rosji, które specjalizują się w public relations, marketingu i reklamie. - Poprzez współpracę z innymi członkami EuroTeam będziemy mogli realizować projekty, które wychodzą poza granice Polski. Będziemy się wzajemnie wspierać na gruncie organizacji imprez oraz kontaktów z mediami  - mówi Dorota Zmarzlak.EuroTeam powstał w 1993 roku ze współpracy firm z Francji, Niemiec i Anglii. Agencje z pozostałych krajów dołączyły w latach 1996-2004. Celem EuroTeam na przyszły rok jest rozszerzenie współpracy na wszystkie kraje Unii Europejskiej. Dotychczasowi członkowie organizacji to Milvang/Birdland Communications z Danii, Michel Goulip Communications z Francji, Hope International Communications z Niemiec, Context  Srl z Włoch, Gates for Glory z Holandii, Twenty Four Seven PR z Polski, Reaction Reklamabyra z Norwegii, Plural Comunicacion Global z Hiszpanii, CM Marknadskommunikation AB ze Szwecji, Flint Corporate & Marketing Communications LTD z Wielkiej Brytanii, Richard Laurence Baron Marketing Communications z USA i GM Generator Marketing & Communications z Rosji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online