W związku ze zmianami w działach marketingu na szczeblukorporacyjnym Metsä Tissue, w Polsce departament ten podzielono natrzy obszary: zarządzanie marką, marketing operacyjny orazzarządzanie produktem.
Robert Wieczorek mianowany został Dyrektorem ds. marketingu nakraje Europy Centralnej i odpowiada za:- media plan (negocjacje i wykonanie)- budżet w regionie Europy Centralnej- wyznaczanie kierunków rozwoju portfolio produktów orazplanowanych działań promocyjnych- planowanie kalendarza działań promocyjnych- zarządzanie kategorią.
Anna Jackowicz objęła stanowisko Kierownika ds. marketinghandlowego i odpowiada za:- materiały POS- planowanie promocji na terenie Polski- szkolenia dla działu sprzedaży- zapewnienie materiałów i narzędzi do wszelkich aktywności narynku (włączając PR)- sampling, organizację eventów- zapewnienie wsparcia dla działu zarządzania marką oraz dla działusprzedaży- wsparcie działu zarządzania produktem.

Dawid Stanecki został Kierownikiem Produktu na kraje EuropyCentralnej odpowiada za:- optymalizację portfolio produktowego firmy.











