Kołodziejczyk, który był dotychczas wiceprezesem Great Open House, zastąpił na tym stanowisku Łukasza Gajewskiego. Łukasz Gajewski opuścił struktury dojrzałej już biznesowo agencji Great Open House by w ramach tej samej grupy kapitałowej zająć się rozwojem nowego biznesu.
Robert Kołodziejczyk jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu - National Loius University w Nowym Sączu oraz podyplomowych studiów z zakresu zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Warszawskim. Pierwsze kroki zawodowe w dziedzinie marketingu bezpośredniego stawiał w dziale obsługi klienta w agencji Dialog Galicja (później Euro RCSG Dialog). W 2002 roku rozpoczął wraz z Łukaszem Gajewskim budowanie spółki Great Open House.
Nowy prezes Great Open House zamierza skupić się głównie na umocnieniu pozycji agencji u obecnych klientów, utrzymaniu wysokiej jakości świadczonych usług, rozbudowie oddziału warszawskiego (główna siedziba agencji znajduje się w Łodzi) oraz rozwoju działów strategii i kreacji.












