Zmiany w Tequila Polska

Awanse w Dziale Obsługi Klienta TEQUILAPolska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Alena Gimzicka i Marta Mariak awansowały na stanowiska Senior Account Manager, a Filip Fiedorow został Account Executive w Dziale Obsługi Klienta TEQUILAPolska. Nową osobą na stanowisku Account Executive jest natomiast Julita Raczko. W Dziale Obsługi Klienta powstał także  dwuosobowy zespół kierowany przez Bartłomieja Kluczyńskiego. Dołączy do niego Krzysztof Bogacz, który wcześniej pracował w Dziale Produkcji. 

- Rozwój Działu Obsługi Klienta jest kontynuacją działań mających na celu polepszenie współpracy z naszymi Klientami. Wyniki badania wizerunku agencji przeprowadzone jesienią ubiegłego roku przez GFK Polonia oraz rozmowy indywidualne z Klientami pozwoliły nam wyznaczyć kierunki zmian. Zebrane opinie w połączeniu z półrocznymi ocenami pracowników agencji zadecydowały o awansie aż trzech osób. Kolejnym etapem rozwoju Działu Obsługi Klienta będzie wprowadzenie rozwiązań  informatycznych do zarządzania kontaktami z Klientami i koordynacji realizowanych projektów, który zaczniemy testować już we wrześniu - powiedział Tomasz Grzybowski Client Service Director, Managing Director Warsaw.

Rozbudowa Działu Obsługi Klienta jest związana także z przyjęciem na początku roku i konsekwentnie realizowanej strategii pozycjonowania agencji -  "Brand Energizing Break-Through Solutions", która zakłada optymalne wykorzystanie potencjału marek i stymulowanie ich wzrostów w zależności od postawionych przed nimi celów. Aby wprowadzić w życie tę ideę, TEQUILAPolska opracowała nowy system wartości, rozbudowała Dział Strategii, powołała  Dział Traffic oraz stopniowo powiększa Działu Kreacji i Obsługi Klienta.

Nowa Account Executive - Julita Raczko zajmie się obsługą Beiersdorf -Lechia S.A. Filip Fiedorow będzie kontynuował współpracę z The Lorenz Bahlsen Snack-World i Kompanią Piwowarską. Z kolei nowoutworzony team Bartłomieja Kluczyńskiego będzie realizował projekty dla firmy Nobiles i wybrane dla Beiersdorf - Lechia S.A.

Julita Raczko - od dwóch lat związana z Agencją Usług Marketingowych "APRIM". Jako Account Manager była odpowiedzialna za organizację działań promocyjnych w zakresie field marketingu i event marketingu. Współpracowała z takimi klientami jak: Kompania Piwowarska S.A. - marka Redd's, Mille, Pilsner Urquell (m.in. promocje sprzedaży piwa w detalu, obsługa imprez prowadzonych w pubach i restauracjach, działania promocyjne w gastronomii,) Bonduelle, Dr.Oetker, New Art, Trend, Generik SA, LIDEX. Wcześniej pracowała w Agencji Promocyjno-Reklamowej Boomerang. Jest absolwentką Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online