Udział RMF FM pod względem słuchania w I kwartale 2016 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 23,9 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,8 pkt. proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,6 proc., po wzroście o 0,4 pkt. proc. Tym samym przewaga RMF FM nad radiem ZET zmniejszyła się z 12,5 pkt. proc. do 10,3 pkt. proc.
Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,1 proc., po wzroście o 0,1 pkt. proc.
Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 8,6 proc. Udział PR 3 poszedł do góry najbardziej w zestawieniu, bowiem o 1,4 pkt. proc.
Pierwszą piątkę zamyka z kolei VOX FM, którego udział w badanym okresie wyniósł 4,1 proc. (+ 0,1 pkt. proc.).

Duże wzrosty, wynoszące po 0,6 pkt. proc. odnotowały stacje: TOK FM, które zajęło 7. lokatę (udział tej rozgłośni wyniósł 1,9 proc.) i Antyradio, które awansowało z miejsca 9. na 8. (1,4 proc. udziału w rynku).
Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.











