„Zobacz, cokolwiek chcesz zobaczyć” - odwrócone zwierzęta w kampanii Jeepa

„Zobacz cokolwiek chcesz zobaczyć” to nowa, nietypowa kampania samochodów Jeep. Za jej kreację odpowiada francuski oddział agencji Leo Burnett.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Osią kampanii są wykonane na płótnie zdjęcia trzech zwierząt, przedstawiające kolejno: jelenia, żyrafę i słonia.

Napis „Zobacz, cokolwiek chcesz zobaczyć” w kształcie elipsy sugeruje, by odwrócić obraz do góry nogami. Po zrobieniu tego ukazuje się wizerunek zupełnie innego zwierzęcia.

Kreację kampanii przygotował francuski oddział agencji Leo Burnett.

grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"