ZOO w Warszawie zachęca do zimowego zwiedzania

Warszawski ogród zoologiczny ruszył z kampanią reklamową, która zachęca do odwiedzin obiektu także w chłodniejsze miesiące. Akcję „Zoobacz mnie całego!” przygotowała Allegro Brand Experience Agency.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
ZOO w Warszawie zachęca do zimowego zwiedzania

Działania reklamowe (spoty, aktywacje w internecie) ruszyły w listopadzie, zaplanowano je do połowy grudnia. Kampania podkreśla, że do zoo warto wybrać się także jesienią i zimą, czyli w mniej oczywiste z punktu widzenia zwiedzających pory roku.

– Chociaż warszawskie zoo rokrocznie odwiedza blisko 800 tys. gości, to odwiedziny w chłodniejszych miesiącach nie zawsze są dla naszych gości oczywiste. Tymczasem na terenie ogrodu znajduje się 10 obiektów, które pozwalają na komfortowe oglądanie zwierząt również w okresie jesienno-zimowym, a zoo jest otwarte codziennie przez cały rok, również w każde święta, od godziny 9.00 - mówi Anna Tadra z działu marketingu warszawskiego zoo.

Hasło przewodnie kampanii brzmi „Zoobacz mnie całego!” - każda pora roku jest dobra do spotkania się ze zwierzętami, nawet tymi, które nie lubią chłodu.

Reklamy zamieszczono na citylightach i billboardach, nośnikach w komunikacji miejskiej (metroboardach, fullbackach, animacjach na monitorach wewnątrz pojazdów) oraz w internecie (Facebooku, YouTube).

Za zakup mediów, planowanie części mediów OOH oraz całości kampanii internetowej odpowiada Allegro Brand Experience Agency.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych