Nowy spot pokazuje kolejną perypetię w puszczy z udziałem żubra będącego brand hero promowanego piwa Żubr. Tym razem zwierzę chłodzi się pod wodospadem, dzięki czemu ułatwia przejście mrówkom.
- W nowym spocie przenosimy się w wakacyjny klimat. Tradycyjnie już, cała kreacja poprowadzona jest w humorystycznym, unikalnym dla marki stylu. Pogoda dopisuje, a my pokazujemy, że pod koniec upalnego dnia, po kilku godzinach spędzonych w pracy, czeka na nas nagroda, dla której warto wracać do domu - komentuje Łukasz Kling z Kompanii Piwowarskiej.
Obecnie trwa jeszcze promocja „Dwa szybkie Żubry”, którą też wspierała kampania reklamowa.
Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję (30-i 15-sekundowe wersja spotu) oraz internet (m.in. aktywności w social media).
Ponadto zaplanowano różnorodne atrakcje na Podlasiu oraz (pod koniec wakacji) obchody 250-lecia Browaru Dojlidy.

Za przygotowanie nowej kampanii telewizyjnej odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Działaniami w internecie i public relations zajmują się agencja Tailor Made PR i Huta 19, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith.











