Czy zupa i piłka nożna mają ze sobą coś wspólnego? Kampania „Zupy na murawie” marki WINIARY udowadnia, że kuchnię i boisko łączy naprawdę wiele. Gotowanie zupy przypomina dobrze rozegrany mecz. W centrum takiej kulinarnej rozgrywki są: dobra selekcjonerka, kapitan drużyny, czyli zupa WINIARY oraz zawodnicy, którymi są warzywa i zioła. Ich odpowiednie połączenie pozwala przygotować pyszną zupę, która trafi idealnie w gust domowników. Celem kampanii jest promowanie wszystkich zup z portfolio marki WINIARY poprzez zaangażowanie kobiet w poznawanie tajników piłki i jednocześnie sekretów przygotowania pysznej wiosenno-letniej zupy.
Główną platformę komunikacji stanowić będzie nowy serwis internetowy „Zupy na murawie”. Serwis składa się z sześciu zakładek, w tym 4 zakładek tematycznych, zakładki konkursowej oraz interaktywnej aplikacji „Twój kalendarz”. W zakładce produktowej „Kapitan drużyny” znajdą się opisy zup WINIARY, czyli kapitanów „zupowych” drużyn. Podpowiedzi, jakie sezonowe warzywa, zioła i inne dodatki pasują do zup WINIARY, czyli co należy dodać do zupy, aby stworzyć uzupełniającą się drużynę smaków, użytkownicy serwisu odkryją w zakładce „Drużyny smaków”. W sekcji „Taktyka” pojawią się przepisy na wiosenne i letnie zupy oraz porady ekspertów, czyli zasady właściwego postępowania na kulinarnym boisku. W zakładce „Słowniczek selekcjonerki” znajdą się wyjaśnienia pojęć znanych z boiska w nawiązaniu do sztuki gotowania. Dla wszystkich fanek kulinarnych rozgrywek marka WINIARY przygotowała również kalendarz, czyli interaktywną aplikację, która umożliwi wysłanie znajomym zaproszenia do wspólnego spędzenia wolnego czasu w czerwcu. Zaproszenie będzie można przekazać, proponując aktywności w obrębie kilku kategorii, takich jak m.in. uroda, czy sport.

Kampanii będzie towarzyszył skierowany do konsumentek konkurs „Torebka za torebkę”, w którym do wygrania będą torebki renomowanej marki Batycki. Aby wziąć w nim udział, trzeba zakupić 3 wybrane zupy z portfolio WINIARY, zalogować się w serwisie www.winiary.pl/zupynamurawie, następnie podać numery paragonów i wymyślić hasło dopingujące wybrany skład, czyli 3 zupy WINIARY, do walki o zwycięstwo.
Dla wszystkich fanek i fanów kulinarnych rozgrywek marka WINIARY przygotowała również nowość, zupę w kolorze murawy – Barszcz zielony Bukiet Warzyw WINIARY, wzbogacony o błonnik i większe kawałki warzyw. To pyszny krem ze szpinaku z dodatkiem cebulki, czosnku, kopru i aromatycznych przypraw. Barszcz zielony Bukiet Warzyw WINIARY dostępny jest w sprzedaży w sugerowanej cenie ok. 3,00 pln za torebkę (43 g)[1].

W wybranych kanałach dystrybucji pojawią się materiały POS poświęcone akcji.
Działania PR prowadzi agencja Fleishman-Hillard Sp. z o.o. Kampania potrwa początku do końca czerwca 2012 r. Stronę internetową „Zupy na murawie” przygotowała agencja Artflash Interactive Sp. z o.o.
***
WINIARY to marka, która od siedemdziesięciu lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, POMYSŁ NA…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które w szybki i prosty sposób pozwalają przyrządzić domowy posiłek. W obrębie 4 linii zup dostępnych w ofercie WINIARY: Bukiet Warzyw, Jak u Mamy, Nasza Specjalność, Zupy Ekspresowe oraz Instant, w portfolio marki znajduje się 28 zup, które codziennie goszczą na polskich stołach! Co roku produkty WINIARY otrzymują wiele nagród i wyróżnień, a w 2012 r. marka WINIARY została uhonorowana tytułem Superbrand Polska.

_____________________________________________________________________________________________________________
[1] Sugerowana cena zupy Barszcz zielony Bukiet Warzyw WINIARY to ok. 3,00 zł. Zastrzegamy, że firma Nestle Polska S.A., będąca producentem, nie ma wpływu na ceny stosowane przez przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie dalszej sprzedaży produktów. Informacji o cenie wyżej wymienionego produktu na półce sklepowej należy poszukiwać w punktach sprzedaży.











