Zwycięzca Stylowego Śliwkobrania odebrał Fiata 500. Loteria dobiegła końca!

Marka Solidarność od 1 września do 30 listopada br. organizowała loterię konsumencką Stylowe Śliwkobranie. W trakcie trwania promocji, konsumenci Śliwki Nałęczowskiej mogli wygrać ponad 3000 gadżetów inspirowanych opakowaniem pralin. 19 grudnia została wręczona nagroda główna loterii - Fiat 500. Uroczyste przekazanie kluczyków odbyło się w salonie Fiata w Warszawie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kolejna edycja Stylowego Śliwkobrania zakończyła się sukcesem. Ogólnopolska loteria konsumencka marki Solidarność cieszyła się dużym zainteresowaniem. W ciągu dwóch miesięcy ponad 3000 nagród z kolekcji Śliwki Nałęczowskiej trafiło w ręce konsumentów. Główna nagroda, kultowy Fiat 500 o wartości ponad 50 tysięcy złotych, została rozlosowana 6 grudnia br.

Uroczyste wręczenie kluczyków odbyło się 19 grudnia br. w salonie Fiata na ul. Jubilerskiej w Warszawie. Zwyciężczyni ze spotkania odjechała kultowym Fiatem 500 w kolorze opakowania Śliwki Nałęczowskiej.

Warunkiem wzięcia udziału w loterii był zakup dowolnego opakowania Śliwki Nałęczowskiej za kwotę co najmniej 7,99 złotego, zachowanie paragonu oraz wysłanie SMS-a, bądź zarejestrowanie się na stronie www.sliwkobranie.pl. Tyle wystarczyło, by stać się szczęśliwym posiadaczem nowego auta.

Loteria miała wsparcie w punktach sprzedaży w postaci dedykowanych standów. Towarzyszyła jej kampania medialna, aktywności w social mediach, promocja w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Była to już druga edycja Stylowego Śliwkobrania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"