Żywiec w świątecznej kampanii przypomina o relacjach z bliskimi

Marka piwa Żywiec (Grupa Żywiec) ruszyła z bożonarodzeniową kampanią, w której zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi. Przygotowały ją agencje: 2012 Agency, Opus Film, Televisor, Studio Głośno, Feeders, Starcom, Hope i Artegence.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Żywiec w świątecznej kampanii przypomina o relacjach z bliskimi

Idea tegorocznej przedświątecznej kampanii marki Żywiec opiera się na słowie paczka, które można rozumieć wieloznacznie – jako grupę znajomych, czteropak piwa czy po prostu prezent. Hasła wykorzystujące tę wieloznaczność będą przewijały się przez wszystkie touchpointy: telewizję, digital, aktywację konkursową, opakowanie i komunikację BTL.

Na rynek trafiła właśnie limitowana zimowa edycja piwa Żywiec na butelkach lagera, lagera 0,0% oraz puszkach (shrink). Grafika opakowania opiera się na motywie „Ugly Christmas Sweater” – popularnego trendu ubierania się w grudniu w świąteczne swetry. Wzór ten był już dostępny w limitowanej wersji w ubiegłym roku, a teraz pojawia się w szerszej dystrybucji.

Równolegle wystartował także zimowy konkurs, w którym do wygrania są zestawy od Pan Tu Nie Stał, zaprojektowane specjalnie dla marki Żywiec. Aby wziąć udział w aktywacji, należy kupić dowolny produkt marki Żywiec, zarejestrować paragon i odpowiedzieć na pytanie „Czemu zimą raźniej z paczką znajomych?”. Konkurs potrwa dziesięć tygodni. Co tydzień do wygrania jest 100 zestawów składających się z czapki, szala i skarpetek.

– Grudzień to czas spotkań z rodziną i przyjaciółmi – mówi Ewa Stefanowicz, BTL activation manager marki Żywiec. – Żywiec chce w nich towarzyszyć Polakom. Nowe opakowanie przywodzi na myśl przyjemną przedświąteczną atmosferę, a cała nasza komunikacja podkreśla, jak ważna jest paczka znajomych, zwłaszcza w tym wyjątkowym okresie w roku – dodaje Stefanowicz.

Od 23 listopada br. w telewizji emitowana jest nowa kopia telewizyjna z udziałem browarników z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. W reklamie po raz kolejny podkreślona została radość z przebywania razem i wspólnego spędzania wolnego czasu. Spot można oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

grafika

Za kreację odpowiada 2012 Agency. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Grajper. Postprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Studio Głośno. Komunikację digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja Feeders. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Projekt opakowań oraz aktywację konkursową przygotowała agencja Artegence.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów