Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 18 Października 2017
 
 
 
TVP Info na początku 2018 roku zmieni oprawę, nowe studio wspólnie z ,,Wiadomościami"
 
Telewizja Polska w 2018 roku planuje wprowadzić duże zmiany w TVP Info - stacja zyska nowe studio i wystrój oraz rozpocznie emisję w Full HD. - W stulecie odzyskania niepodległości wejdziemy z nowym wielkim kanałem informacyjnym - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
Maciej Wicha po 16 latach odchodzi z Agory
 
Maciej Wicha, wicedyrektor segmentu internetowego w Agorze, z końcem listopada odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z Agorą związany był przez ostatnich 16 lat. - Zdecydowałem się przyjąć inną, atrakcyjną zawodowo propozycję - mówi nam Wicha. więcej
 
 
Netflix wyda 8 miliardów dolarów na nowe produkcje w 2018 roku
 
Netflix osiągnął prawie 3 miliardy dolarów przychodu i miał 109 mln użytkowników na koniec III kwartału 2017 r.. Spółka planuje wydać w przyszłym roku 8 mld dolarów na produkcję własnych treści. Według ekspertów sukces Netfliksa jedynie potwierdza tendencje na rynku mediów - o widza można walczyć dziś jedynie spersonalizowanym, łatwo dostępnym i różnorodnym contentem. więcej
 
 
Serwisy sportowe: Wirtualna Polska wyprzedziła Onet-RASP, w dół Sport.pl, w górę Interia (TOP20)
 
Grupa Wirtualna Polska w kategorii sportowej wyprzedziła Grupę Onet-RASP, duży spadek zanotowała Grupa Gazeta.pl, a wzrost - Grupa Interia.pl. Wśród serwisów liderem są Sportowefakty.wp.pl przed Sport.onet.pl, Przegladsportowy.pl i Sport.pl. więcej
 
 
Polski serial ,,Pakt" trafi do oferty HBO w USA
 
W grudniu br. amerykański oddział HBO udostępni widzom wybrane produkcje HBO Europe, HBO Latin America i HBO Asia, w tym dwa sezony polskiego serialu „Pakt” z Marcinem Dorocińskim. Poinformował o tym podczas trwających targów w Cannes Richard Plepler, prezes HBO. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
VoD.pl przed Playerem, TVP i CDA przed Iplą, Netflix wyprzedził Showmaxa (analiza) więcej
 
Spadki sprzedaży w druku nie zatopią ,,Gazety Wyborczej", bo mocno rozwija płatną ofertę internetową więcej
 
Duży wzrost słuchalności Radia ZET, Antyradia, Wawy i Polskiego Radia 24 więcej
 
UOKiK sprawdza rynek reklamy telewizyjnej."Duża koncentracja" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Młodszy Specjalista Performance Marketingu Onet.pl
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu / Business Development Director Ogólnopolski nadawca telewizyjny
Producent zwiastunów telewizyjnych Ogólnopolski nadawca telewizyjny
UI Designer / Grafik TVN
Dziennikarz Informacyjny / Prezenter Wiadomości Radio Eska Grupa ZPR Media
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Finance Director CE Fox Networks Group Poland
Business Development Manager, Noizz.pl Media Impact Polska
Media Assistant Havas Media Group
SENIOR ACCOUNT MANAGER / domy mediowe Grupa ZPR Media
DJ / prezenter Radio BIELSKO
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP Info na początku 2018 roku zmieni oprawę, nowe studio wspólnie z ,,Wiadomościami"

Telewizja Polska w 2018 roku planuje wprowadzić duże zmiany w TVP Info - stacja zyska nowe studio i wystrój oraz rozpocznie emisję w Full HD. - W stulecie odzyskania niepodległości wejdziemy z nowym wielkim kanałem informacyjnym - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

Polski serial ,,Pakt" trafi do oferty HBO w USA

W grudniu br. amerykański oddział HBO udostępni widzom wybrane produkcje HBO Europe, HBO Latin America i HBO Asia, w tym dwa sezony polskiego serialu „Pakt” z Marcinem Dorocińskim. Poinformował o tym podczas trwających targów w Cannes Richard Plepler, prezes HBO. więcej

Nowa TV stawia wieczorem na dokumenty. ,,MUX-8 po roku funkcjonowania nadal nie gwarantuje dostatecznego zasięgu"

Od początku listopada Nowa TV (Grupa ZPR Media) w paśmie wieczornym i w sobotnie popołudnia będzie emitować nowe seriale dokumentalne. Zastąpią one w ramówce m.in. „Modę na sukces”. - MUX-8 po roku funkcjonowania nadal nie gwarantuje dostatecznego zasięgu, w związku z czym struktura widzów jest inna niż zakładaliśmy - mówi Ewa Latkowska, dyrektor operacyjny pionu telewizyjnego w Grupie ZPR Media. więcej

TVN podnosi ceny reklam, ,,Kuchenne rewolucje" i ,,Masterchef" najdroższe w listopadzie

Średnio o kilkanaście procent drożeją reklamy w TVN w listopadzie br. w porównaniu z listopadem ub.r. Najwięcej kosztują te emitowane w blokach przy programach „Kuchenne rewolucje”, „Masterchef” i „Mam talent”. więcej

,,SOS - Sablewska o stylu" nowym programem TVN Style. Emisja wiosną 2018 roku

W wiosennej ramówce 2018 roku TVN Style rozpocznie emisję nowego programu Mai Sablewskiej „SOS - Sablewska o stylu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN Style liderem oglądalności. TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play

We wrześniu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Czwarte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił kanał Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Dziennikarze o zawieszeniu Kossakowskiego: zawiniło też kierownictwo TVP.info, ukarano tylko wykonawcę

Według części dziennikarzy za tekst na portalu TVP.info wytykający strajkującym lekarzom zagraniczne podróże i jedzenie kawioru konsekwencje dyscyplinarne powinien ponieść nie tylko Ziemowit Kossakowski, lecz także kierownictwo serwisu. Marszałek Senatu Stanisław Karczewski materiały TVP krytykujące lekarzy ocenił jako „niestosowny, niepotrzebny, szkodliwy hejt”. więcej

Nowa TV rezygnuje z programów Sekielskiego, Czyża i ,,Mody na sukces", zostają ,,24 godziny" i ,,Więc jak?"

Z końcem października Nowa TV (Grupa ZPR Media) zakończy emisję programów „Teraz ja!” Tomasza Sekielskiego, „Proste pytanie” Marka Czyża i „Tu i teraz”, a także serialu „Moda na sukces”. Dalej będą natomiast nadawane m.in. „24 godziny” i „Więc jak?”. więcej

BBC One po 33 latach zdejmuje z anteny program ,,Crimewatch"

Po 33 latach emisji „Crimewatch” znika z BBC One. Jego były prowadzący Nick Ross obwinia o to „zanik linearnej telewizji”. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Elżbieta Mudź dyrektorem marketingu w Harper Hygienics

Elżbieta Mudź objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie Harper Hygienics, która jest właścicielem takich marek, jak m.in. Cleanic i Kindii. Poprzednio pracowała w Orkla Care. więcej

Coldrex reklamowany w telewizji po 10 latach przerwy (wideo)

Pod hasłem „Silniejszy od przeziębienia i grypy" ruszyła kampania reklamowa marki Coldrex, produkowanej przez GlaxoSmithKline Consumer Healthcare. To pierwsza po 10-letniej przerwie kampania telewizyjna Coldrexu. Za jej realizację odpowiadają Red8, Zenith, Propeller i Xantus. więcej

,,Podwójne działanie. Podwójna ulga" reklamuje Ibuprom Zatoki (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu przeciwbólowego Ibuprom Zatoki (produkowanego przez USP Zdrowie) pod hasłem „Podwójne działanie. Podwójna ulga”. Akcję przygotowały firmy marketingowe FCB Warsaw i Mets. więcej

Pyralgina reklamowana jako ,,nr 1 na silny ból" (wideo)

Wystartowała telewizyjna kampania reklamująca preparat przeciwbólowy Pyralgina (produkowany przez Polpharmę). Akcja, przygotowana przez firmy Cut The Mustard i Watchout Productions, jest realizowana pod hasłem „Pyralgina - nr 1 na silny ból”. więcej

Matka Natura z zającem Marianem reklamują nowe soki Hortex (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca nowe wersje smakowe soków tłoczonych marki Hortex. Akcję przygotowały firmy marketingowe Agencja 2012, Papaya Films i OMD. więcej

Herbaty zielone Big-Active ,,dopełnieniem dobrych chwil" (wideo)

Marka Big-Active, należąca do Herbapolu-Lublin, wystartowała z nową kampanią reklamową herbat zielonych. Za akcję odpowiadają Change/Serviceplan, OTO Film, Mniam TV, OrkaFilm oraz dom mediowy MediaCom. więcej

,,Pomidory na okrągło" w nowej kampanii marki Łowicz

Właśnie wystartowała kampania pomidorów w puszkach marki Łowicz (Maspex Wadowice). Przygotowały ją agencja reklamowa Brasil oraz dom mediowy Mindshare. więcej

Outlety Factory z nową kampanią ,,Jesienne barwy łowcy"

Ruszyła kampania wizerunkowa sieci centrów outletowych Factory pod hasłem „Jesienne barwy łowcy”. Za jej przygotowanie odpowiadają OM Creative Cluster, New Order Warsaw, Feno oraz Pracownia Szum. więcej

Parki handlowe Pradery zmieniają się w Homepark

Parki handlowe Pradery zmieniają swoją nazwę na Homepark. Rebranding obejmuje także nowe logo, identyfikację wizualną, zmianę stron internetowych oraz wprowadzenie nowej kampanii reklamowej. więcej

 
 
 
PRASA
 
Maciej Wicha po 16 latach odchodzi z Agory

Maciej Wicha, wicedyrektor segmentu internetowego w Agorze, z końcem listopada odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z Agorą związany był przez ostatnich 16 lat. - Zdecydowałem się przyjąć inną, atrakcyjną zawodowo propozycję - mówi nam Wicha. więcej

Rebis nie wycofa z księgarń książki Latkowskiego i Pytlakowskiego o ,,Masie". ,,Nie zgadzamy się z argumentami"

Poznańskie wydawnictwo Rebis nie wycofa z rynku książki Sylwestra Latkowskiego i Piotra Pytlakowskiego pt. „Koronny nr 1. Pseudonim Masa”, mimo wezwania pełnomocnika Jarosława „Masy” Sokołowskiego - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Nie widzimy ku temu powodów - mówi nam Tomasz Szponder, prezes wydawnictwa. więcej

wPolityce.pl usuwa komentarz Witolda Gadowskiego o ,,SS-manach w Axel Springer"

Należący do Fratrii portal wPolityce.pl usunął felieton Witolda Gadowskiego z września br. na temat domagania się przez Polskę od Niemiec reparacji, w którym dziennikarz śledczy napisał o „SS-manach w ZDF, „Fakcie” i Axel Springer”. Redakcja portalu nadmienia, że nie identyfikuje się z tezami w nim zawartymi. więcej

,,Glamour" przygotowany w całości przez kobiety, na okładce Martyna Wojciechowska

Listopadowe wydanie magazynu „Glamour” (Burda International Polska) w całości zostało przygotowane przez kobiety - podobnie jak pozostałych 16 międzynarodowych edycji pisma. W ten sposób redakcje chcą wspierać utalentowane kobiety. Na okładkę polskiej edycji trafiła Martyna Wojciechowska. więcej

,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży, tylko ,,NG Traveler" na plusie

W segmencie miesięczników podróżniczych w lipcu br. dwa z trzech tytułów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Podróże”. Zyskał tylko „NG Traveler”. Na pozycji lidera sprzedaży utrzymał się „National Geographic Polska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Rafał Fabisiak za Magdalenę Olczak content managerem na Polskę w Emis

Rafał Fabisiak objął stanowisko content managera na Polskę w serwisie informacyjnym Emis (Euromoney Polska). Fabisiak przejął obowiązki Magdaleny Olczak, która rozstała się z firmą. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Netflix wyda 8 miliardów dolarów na nowe produkcje w 2018 roku

Netflix osiągnął prawie 3 miliardy dolarów przychodu i miał 109 mln użytkowników na koniec III kwartału 2017 r.. Spółka planuje wydać w przyszłym roku 8 mld dolarów na produkcję własnych treści. Według ekspertów sukces Netfliksa jedynie potwierdza tendencje na rynku mediów - o widza można walczyć dziś jedynie spersonalizowanym, łatwo dostępnym i różnorodnym contentem. więcej

Serwisy sportowe: Wirtualna Polska wyprzedziła Onet-RASP, w dół Sport.pl, w górę Interia (TOP20)

Grupa Wirtualna Polska w kategorii sportowej wyprzedziła Grupę Onet-RASP, duży spadek zanotowała Grupa Gazeta.pl, a wzrost - Grupa Interia.pl. Wśród serwisów liderem są Sportowefakty.wp.pl przed Sport.onet.pl, Przegladsportowy.pl i Sport.pl. więcej

Allegro oferuje sprzedawcom sprzedaż Monet którymi mogą promować swoje oferty

Serwis Allegro zaoferował sprzedawcom obecnym na tej platformie zakup wirtualnych Monet, dzięki którym firmy mogą wyróżniać swoje oferty za pomocą zniżek na towary. Według Allegro oferty z Monetami są lepiej widoczne w serwisie i cieszą się większym zainteresowaniem klientów. więcej

Krzysztof Majdan: z Business Insider Polska na szefa INNpoland.pl

Od grudnia funkcję redaktora naczelnego serwisu INNpoland.pl (Grupa naTemat) będzie pełnił Krzysztof Majdan, zastąpi Nino Dżikiję, która przeszła do Wirtualnej Polski. Majdan przechodzi z Business Insider Polska. więcej

wPolityce.pl usuwa komentarz Witolda Gadowskiego o ,,SS-manach w Axel Springer"

Należący do Fratrii portal wPolityce.pl usunął felieton Witolda Gadowskiego z września br. na temat domagania się przez Polskę od Niemiec reparacji, w którym dziennikarz śledczy napisał o „SS-manach w ZDF, „Fakcie” i Axel Springer”. Redakcja portalu nadmienia, że nie identyfikuje się z tezami w nim zawartymi. więcej

Facebook chce pozwolić markom na czytanie postów użytkowników

Facebook w ramach platformy Audience Insights testuje rozwiązanie pozwalające reklamodawcom i marketerom na analizowanie treści postów użytkowników. Znajomość zawartości wpisów ma ułatwić poznanie preferencji internautów i bardziej precyzyjne targetować reklamy. więcej

Twitter oferuje markom nowy format reklamowy Video Website Card, połączenie spotu wideo i odnośnika do firmowej strony

Twitter zaoferował markom nowy format reklamowy o nazwie Video Website Card, który łączy ze sobą treści wideo oraz link do internetowej strony reklamodawcy. Twitter twierdzi, że taka komunikacja z odbiorcą jest dla firm dwukrotnie skuteczniejsza niż tradycyjna reklama wideo. więcej

Snapchat z NBCUniversal i Duplass Brothers będzie tworzył wspólne seriale i programy

Snap Inc., właściciel aplikacji Snapchat zawarł porozumienie z koncernem NBCUniversal oraz niezależnym studiem filmowym Duplass Brothers. Partnerzy umowy mają wspólnie tworzyć oryginalne treści wideo, wśród których znajdą się seriale telewizyjne oraz programy publikowane między innymi na Snapchacie. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Jak ochronić wizerunek firmy podczas cyberataku

Przygotowany plan działań, regularne ćwiczenie go, zabezpieczenie dodatkowych zasobów, pozyskanie ambasadorów, odzyskanie zaufania - to rady Anny Hahn-Leśniewskiej, wiceprezes agencji Partner of Promotion, do których powinny zastosować się firmy, by w sytuacji cyberataku ponieść możliwie jak najmniejsze straty wizerunkowe. więcej

Mahle Shared Services Poland nowym klientem agencji Mooq

Do grona klientów agencji strategiczno-kreatywnej Mooq dołączyła firma technologiczna Mahle Shared Services Poland. Klient został pozyskany w wyniku przetargu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Microsoft wprowadza Surface Book 2, hybrydowy laptop w ekranami 13,5 i 15 cali w cenie od 7599 złotych
Volvo przedstawia hybrydowy model Polestar 1 dostępny tylko w subskrypcji
Samsung Gear Sport w przedsprzedaży w Polsce za 1499 zł (wideo)
Hammer Bow+ - pancerny telefon z klapką za 299 zł
Allview zapowiada smartfon X4 Soul Vision z projektorem
 
 
 
GOSPODARKA
 
Netflix wyda 8 miliardów dolarów na nowe produkcje w 2018 roku
Jak ochronić wizerunek firmy podczas cyberataku
Volvo przedstawia hybrydowy model Polestar 1 dostępny tylko w subskrypcji
Pracodawcy coraz częściej zatrudniają starszych pracowników
Polacy coraz chętniej wybierają krajową żywność. Polskie mięso, nabiał i warzywa podbijają też europejski rynek
Do 150 zł zwrotu za zakupu kuchni Amica w promocji ,,Opłaca się podwójnie"
Toyota uruchamia globalną inicjatywę korporacyjną ,,Start Your Impossible"
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Polski serial ,,Pakt" trafi do oferty HBO w USA
Bryan Adams wystąpi w Warszawie
"The Alienist" - nowy serial twórcy "Detektywa"
"Imię Róży" - nowy serial Wild Bunch TV. Zagrają John Turturro, Rupert Everett i Damien Hardung
Cher zagra w filmie "Mamma Mia: Here We Go Again!"
Ponad 40 kobiet oskarża Harveya Weinsteina o niestosowne zachowanie
Angelina Jolie słonicą w filmie "The One and Only Ivan"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj