Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 24 Października 2017
 
 
 
Effie 2017: triumf Saatchi & Saatchi IS i MediaComu, bez Grand Prix
 
W tegorocznej edycji konkursu Effie najlepszą agencją została Saatchi & Saatchi IS, a domem mediowym - MediaCom Warszawa. Nie przyznano Grand Prix, natomiast rozdano 54 statuetki, w tym siedem złotych. więcej
 
 
UOKiK: TVN Media i Polsat Media mogą mieć pozycję dominującą, analizujemy też branżę drukarni prasowych
 
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów stwierdził, że dostaje sygnały rynkowe, że TVN Media i Polsat Media mogą mieć udziały w rynku reklamy telewizyjnej przekraczające 40 proc. UOKiK analizuje też segment drukarni prasowych, w których najsilniejszą pozycję mają Agora i Polska Press Grupa. więcej
 
 
Stacje newsowe najchętniej oglądane przez starszych widzów. TVN24 z widownią miejską i z wysokimi dochodami, TVP Info śledzą mieszkańcy wsi z niskimi dochodami
 
Trzy główne stacje newsowe - TVN24, TVP Info i Polsat News - zdecydowanie najwyższe wyniki oglądalności notują wśród osób starszych. Kanał informacyjny Telewizji TVN cechuje się widownią miejską i z wysokimi dochodami, a antena TVP - widownią wiejską i z niskimi dochodami - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Polska Press Grupa: sprzedaliśmy ,,Dziennik Wschodni" zgodnie z wytycznymi UOKiK
 
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaczął postępowanie sprawdzające, czy Polska Press Grupa wykonała nałożony przez UOKiK warunek przejęcia jesienią 2013 roku Mediów Regionalnych. Chodzi przede wszystkim o sprzedaż „Dziennika Wschodniego”. - Cały proces został zrealizowany zgodnie z wytycznymi Urzędu - odpowiada Polska Press Grupa. więcej
 
 
Krzysztof Czabański nie komentuje niezgody Polskiego Radia na współpracę Andrusa i Kantereita z TVN24
 
Stowarzyszenie Wolnego Słowa zaapelowało do zarządu Polskiego Radia o wstrzymanie decyzji personalnych związanych z zakazem konkurencji do spotkania rad programowych mediów publicznych. - Na razie nie wiem nawet, kiedy takie spotkanie nastąpi - mówi dla Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Showmax tworzy polską wersję "Saturday Night Live". "Nasze największe przedsięwzięcie" więcej
 
Szymon Gutkowski: możliwe, że polski konkurs Effie najlepszy obok amerykańskiego więcej
 
Marquard Media Polska zmienia strukturę i przeprowadza restrukturyzację. Zwolnienia w wydawnictwie więcej
 
Nowy portal ,,Rzeczpospolitej" konserwatywny i przejrzysty, irytujące wideo (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Sekcji News TVN
Event Manager El Padre
Młodszy Specjalista Performance Marketingu Onet.pl
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu / Business Development Director Ogólnopolski nadawca telewizyjny
Producent zwiastunów telewizyjnych Ogólnopolski nadawca telewizyjny
UI Designer / Grafik TVN
Dziennikarz Informacyjny / Prezenter Wiadomości Radio Eska Grupa ZPR Media
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Finance Director CE Fox Networks Group Poland
Business Development Manager, Noizz.pl Media Impact Polska
Media Assistant Havas Media Group
SENIOR ACCOUNT MANAGER / domy mediowe Grupa ZPR Media
DJ / prezenter Radio BIELSKO
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
UOKiK: TVN Media i Polsat Media mogą mieć pozycję dominującą, analizujemy też branżę drukarni prasowych

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów stwierdził, że dostaje sygnały rynkowe, że TVN Media i Polsat Media mogą mieć udziały w rynku reklamy telewizyjnej przekraczające 40 proc. UOKiK analizuje też segment drukarni prasowych, w których najsilniejszą pozycję mają Agora i Polska Press Grupa. więcej

Stacje newsowe najchętniej oglądane przez starszych widzów. TVN24 z widownią miejską i z wysokimi dochodami, TVP Info śledzą mieszkańcy wsi z niskimi dochodami

Trzy główne stacje newsowe - TVN24, TVP Info i Polsat News - zdecydowanie najwyższe wyniki oglądalności notują wśród osób starszych. Kanał informacyjny Telewizji TVN cechuje się widownią miejską i z wysokimi dochodami, a antena TVP - widownią wiejską i z niskimi dochodami - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Japoński serial zamiast Fajbusiewicza do końca roku w TVP2. ,,Nie zostałem poinformowany, co dalej z programem"

Od czwartku 26 października br. w paśmie „Magazynu kryminalnego 997” Dwójka rozpocznie emisję japońskiego serialu sensacyjnego „Grupa specjalna Kryzys”. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że cykl Michała Fajbusiewicza do końca roku nie wróci na antenę. - Nie zostałem poinformowany, co z programem - tłumaczy. więcej

,,Cafe Futbol" hitem Polsatu Sport. Magazyn śledzi 85 tys. widzów

W okresie od 3 września do 22 października br. program „Cafe Futbol” śledziło średnio 85 tys. widzów. Magazyn daje Polsatowi Sport pozycję zdecydowanego oglądalności wśród stacji sportowych. więcej

TVN wyprzedził Polsat. Seriale TVP2 hitami, ,,Fakty" na czele dzienników

Na pozycję lidera rynku telewizyjnego w zeszłym tygodniu awansował TVN, który wyprzedził Polsat. Stacja ta była również liderem w grupach 16-49 i 16-59. Wśród poszczególnych programów największą widownię zgromadziły hitowe seriale Dwójki oraz reality-show „Rolnik szuka żony”, a najwyżej z dzienników uplasowały się „Fakty” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,OK K.O.! Po prostu walcz" nowym serialem Cartoon Network

W poniedziałek, 6 listopada 2017 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowej animacji „OK K.O.! Po prostu walcz”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Krzysztof Czabański nie komentuje niezgody Polskiego Radia na współpracę Andrusa i Kantereita z TVN24

Stowarzyszenie Wolnego Słowa zaapelowało do zarządu Polskiego Radia o wstrzymanie decyzji personalnych związanych z zakazem konkurencji do spotkania rad programowych mediów publicznych. - Na razie nie wiem nawet, kiedy takie spotkanie nastąpi - mówi dla Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych. więcej

 
Polskie Radio zapowiada ,,najdalej idące konsekwencje" wobec Jana Ordyńskiego za słowa o uchwale rady programowej

Jan Ordyński, wiceprzewodniczący rady programowej Polskiego Radia, skrytykował wykorzystanie stanowiska tej rady w uzasadnieniu braku zgody zarządu firmy na dalszą współpracę Artura Andrusa i Roberta Kantereita z TVN24. Prezes Polskiego Radia domaga się od Ordyńskiego odwołania z tej wypowiedzi. - Nie wycofuję się! Podtrzymuję swoje stanowisko w całe rozciągłości - podkreśla Jan Ordyński. więcej

 
Polskie Radio niezgodę na współpracę Kantereita i Andrusa z TVN24 uzasadniło m.in. uchwałą rady programowej

Polskie Radio w uzasadnieniu braku zgody na dalszą współpracę Artura Andrusa i Roberta Kantereita z TVN24 powołało się na stanowisko rady programowej firmy, w którym sugerowano, by nadawca współpracował przede wszystkim z innymi mediami publicznymi. - Takie wykorzystanie uchwały rady programowej uważam za skandal - ocenia Jan Ordyński, wiceprzewodniczący rady. więcej

 
RMF FM wyprzedziło Trójkę w Trójmieście. Stacja ta została nowym liderem słuchalności

Nowym liderem rynku radiowego w Trójmieście w najnowszej fali badań słuchalności radia było RMF FM, które wyprzedziło Trójkę. Podium uzupełnia Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wojciech Mann sprecyzował swoje słowa dla ,,Gazety Wyborczej" o ,,wdepnięciu w Polskę", według Polskiego Radia to przeprosiny

Polskie Radio w oficjalnym komunikacie informuje, że Wojciech Mann przeprasza za słowa z wywiadu dla „Gazety Wyborczej” o „wdepnięciu w Polskę”. Sam dziennikarz nie chce na razie komentować tego komunikatu. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Effie 2017: triumf Saatchi & Saatchi IS i MediaComu, bez Grand Prix

W tegorocznej edycji konkursu Effie najlepszą agencją została Saatchi & Saatchi IS, a domem mediowym - MediaCom Warszawa. Nie przyznano Grand Prix, natomiast rozdano 54 statuetki, w tym siedem złotych. więcej

UOKiK: TVN Media i Polsat Media mogą mieć pozycję dominującą, analizujemy też branżę drukarni prasowych

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów stwierdził, że dostaje sygnały rynkowe, że TVN Media i Polsat Media mogą mieć udziały w rynku reklamy telewizyjnej przekraczające 40 proc. UOKiK analizuje też segment drukarni prasowych, w których najsilniejszą pozycję mają Agora i Polska Press Grupa. więcej

Polkomtel, Natur Produkt i Kino Świat z największym wzrostem wydatków reklamowych po trzech kwartałach br., w dół Orange i Unilever

Po trzech kwartałach br. wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach wzrosły o 2,3 proc. względem tego samego okresu ub.r. Najbardziej zwiększyły je Polkomtel, Kino Świat, Volkswagen i Terg. Budżety marketingowe w tym okresie zredukowali z kolei m.in. Orange Polska, Unilever i Lidl. więcej

Screen Network chce przejąć PRN Polska za 4,9 mln zł

Zarząd Screen Network - spółki zależnej 4fun Media złożył właścicielowi spółki PRN Polska wiążącą ofertę nabycia 100% udziałów za łączną kwotę 4,975 mln zł, poinformowała spółka. więcej

Mikołaj Ciaś po 12 latach odchodzi z Coca-Coli

Mikołaj Ciaś od ub.r. dyrektor marketingu oraz członek zarządu firmy po 12 latach pracy odchodzi z Coca-Cola Poland Services. więcej

Timecode organizuje konkurs ,,Akcja Animacja" dla twórców animacji marketingowych

Dom produkcyjny Timecode organizuje konkurs kreatywny dla animatorów i motion designerów. Pula nagród w pierwszej edycji wynosi 25 000 zł. Do kooperacji zaproszeni zostali przedstawiciele świata sztuki, eksperci z branży marketingowej i kreatywnej, marki oraz uczelnie artystyczne. więcej

Fiat Chrysler rusza z przetargiem na obsługę reklamową w regionie EMEA

Koncern motoryzacyjny Fiat Chrysler rozpoczął przetarg na obsługę reklamową w regionie EMEA obejmującym Europę, Bliski Wschód i Afrykę. Firma prawdopodobnie chce skonsolidować budżet reklamowy w jednym holdingu. więcej

,,I dzień smakuje lepiej" - Herbapol reklamuje Herbaciany Ogród (wideo)

Herbapol Lublin rozpoczął cykl kampanii reklamujących najważniejsze kategorie produktowe firmy. W pierwszej promowane są owocowe herbaty z linii Herbaciany Ogród. więcej

Abercrombie & Fitch w emocjonalnej kampanii nawiązuje do dziedzictwa marki (wideo)

Firma odzieżowa Abercrombie & Fitch rozpoczęła kampanię pod hasłem „This is the time” adresowaną przede wszystkim do osób w wieku 21-24 lata. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja The Richards Group. więcej

Zdecydowana większość Polaków docenia pozytywny wpływ sponsoringu na rodzimy sport

W ciągu ostatniej dekady o 19 punktów procentowych wzrósł odsetek osób, które twierdzą, że sponsoring ma pozytywny wpływ na rozwój polskiego sportu. Coraz więcej Polaków docenia także zaangażowanie komercyjnych firm w promocję sportu - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

Adagio - nowa marka aparthoteli w Grupie Orbis

Orbis zawarł z Adagio SAS generalną umowę franczyzy, na podstawie której będzie miał prawo do prowadzenia i rozbudowy sieci hoteli apartamentowych, działających pod należącymi do Adagio SAS markami w ośmiu krajach Europy Wschodniej - podał Orbis w komunikacie. więcej

Mocno Odporni promują skuteczność D-Vitum Immuno Forte (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa suplementu diety D-Vitum Immuno Forte, produkowanego przez firmę Oleofarm. Za jej realizację odpowiada agencja SiL. więcej

,,Zaskakujące stany przyjemności" w kampanii Princessa Brownie

Wystartowała nowa kampania limitowanej edycji batonika Princessa (Nestlé Polska) - Princessa Brownie. Kreację spotu przygotowała agencja J. Walter Thompson Group Poland. więcej

BBDO Warszawa będzie reklamować Red Bull Mobile

Agencja reklamowa BBDO Warszawa wygrała przetarg na obsługę reklamową operatora komórkowego Red Bull Mobile. więcej

K2 wprowadza na rynek nową markę Bols Platinum

Agencja K2 wygrała przetarg firmy CEDC International, w wyniku którego zajmie się wprowadzeniem na rynek nowej, limitowanej wersji wódki Bols Platinum - Magma. Będzie to czwarta marka z portfolio tej firmy pod opieką K2. więcej

,,Polska to Sukces" hasłem promującym kolejny etap rozwoju apartamentowca Złota 44

Ruszyła kampania warszawskiego apartamentowca Złota 44, promująca kolejny etap rozwoju budynku. Działania pod hasłem „Polska to sukces” przygotowała agencja Communication Unlimited. więcej

 
 
 
PRASA
 
Polska Press Grupa: sprzedaliśmy ,,Dziennik Wschodni" zgodnie z wytycznymi UOKiK

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaczął postępowanie sprawdzające, czy Polska Press Grupa wykonała nałożony przez UOKiK warunek przejęcia jesienią 2013 roku Mediów Regionalnych. Chodzi przede wszystkim o sprzedaż „Dziennika Wschodniego”. - Cały proces został zrealizowany zgodnie z wytycznymi Urzędu - odpowiada Polska Press Grupa. więcej

Wszystkie miesięczniki popularnonaukowe i historyczne na minusie. ,,Świat Wiedzy" i ,,W Sieci Historii" najchętniej kupowane

W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

UOKiK sprawdza, czy Polska Press po kupnie Mediów Regionalnych sprzedała ,,Dziennik Wschodni"

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaczął postępowanie sprawdzające, czy Polska Press Grupa wykonała nałożony przez UOKiK warunek przejęcia jesienią 2013 roku Mediów Regionalnych. Chodzi przede wszystkim o sprzedaż „Dziennika Wschodniego”. więcej

Zmarł dziennikarz Polskiej Agencji Prasowej Michał Kot

Zmarł Michał Kot, dziennikarz od 16 lat związany z Polską Agencją Prasową. Był w PAP m.in. korespondentem zagranicznym i zastępcą szefa działu zagranicznego. więcej

150 lat magazynu ,,Harper's Bazaar" z Zofią Wichłacz na okładce

Magazyn „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska) świętuje 150-lecie istnienia. Z tej okazji w polskiej edycji pisma na okładkę trafiła Zofia Wichłacz.. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Radosław Kotarski i Piotr Kędzierski zastępują Jarosława Kuźniara w ,,Onet rano"

Do grona okazjonalnych gospodarzy programu „Onet rano”, którego głównym prowadzącym jest Jarosław Kuźniar, dołączyli youtuber i autor programów historycznych Radosław Kotarski oraz prezenter Piotr Kędzierski z Rock Radia. więcej

Alicja Gielniowska dyrektorem działu digital w Grupie NaTemat

Alicja Gielniowska objęła stanowisko dyrektora działu digital w Grupie NaTemat. Będzie odpowiadać za strategię cyfrowego rozwoju, przychody i rozwój reklamowy w obszarze programmatic. więcej

Carrefour testuje platformę Marketplace z towarami niedostępnymi w stacjonarnych sklepach sieci

Sieć hipermarketów Carrefour wprowadziła w Polsce w ramach pilotażu nową platformę e-commerce o nazwie Marketplace. Dzięki niej klienci mogą kupować online towary niedostępne w stacjonarnych sklepach Carrefoura, a w przyszłości także produkty oferowane przez zewnętrznych producentów. więcej

Netlix zadłuży się na 1,6 miliarda dolarów by sfinansować nowe filmy

Netflix wyemituje obligacje Senior Notes o wartości 1,6 mld dolarów, aby zrealizować swoje plany produkcji oryginalnych treści w 2018 roku. Serwis zapowiedział wcześniej, że w ramach 8 miliardów dolarów budżetu wprowadzi do swojej biblioteki 80 nowych filmów i seriali. więcej

Ruszyła platforma o nowych technologiach APA Lab.

Firma APA Group uruchomiła platformę internetową o nowych technologiach APA Lab. Jest to ekspercki serwis, w którym można znaleźć praktyczną wiedzę dotyczącą nowoczesnych technologii. więcej

Mobilny internet w Polsce: Orange przed Plusem i T-Mobile, na końcu Play

W pierwszych dziewięciu miesiącach 2017 r. najlepszy wynik jeśli chodzi o szybkość mobilnego internetu w Polsce oferował Orange, a następnie Plus i T-Mobile. Na końcu znalazł się Play - wynika z rankingu RFBenchmark, opublikowanego przez firmę Notel. więcej

Unia Europejska pracuje nad zaostrzeniem przepisów o prywatności w sieci, IAB Polska protestuje. ,,Szkody dla biznesu i użytkowników"

Parlament Europejski przegłosował poprawki zbliżające wprowadzenie w krajach UE zaostrzonych przepisów dotyczących ochrony prywatności użytkowników w internecie. Projekt zakłada między innymi znaczne ograniczenie funkcjonowania plików cookies. Branża reklamowa i internetowa alarmuje, że nowe regulacje zmienią na gorsze funkcjonowanie internetowego biznesu i dostęp użytkowników do dobrej jakości treści. - Parlament Europejski chce zmusić internetowych wydawców i dostawców treści do oferowania ich usług za darmo - przestrzega w komunikacie IAB Polska. więcej

We wrześniu Toya z najszybszym internetem stacjonarnym , T-Mobile najlepszy w sieciach mobilnych

Według rankingu platformy Speedtest.pl we wrześniu 2017 roku najszybszy internet stacjonarny oferowała w Polsce Toya zapewniając średnią prędkość ściągania danych na poziomie 69,9 Mb/s, zaś T-Mobile był dostawcą najbardziej wydajnych połączeń w sieciach mobilnych – jego najlepszy średni wynik przekraczał 24,2 Mb/s. więcej

Netflix udostępnił fragment drugiego sezonu serialu ,,Stranger Things" (wideo)

Platforma Netflix udostępniła fragment drugiego sezonu serialu „Stranger Things”. Premiera produkcji w serwisie odbędzie się w piątek, 27 października 2017 roku. więcej

W ciągu roku zadłużenie sklepów internetowych wzrosło o jedną trzecią

Zadłużenie sprzedawców internetowych działających na polskim rynku wynosi ponad 231 mln zł, czyli w ciągu roku wzrosło o jedną trzecią - wynika z najnowszych danych Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA i programu Rzetelna Firma. więcej

Alphabet inwestuje miliard dolarów w Lyft, startup jest wart 11 miliardów

Koncern Alphabet zainwestował kwotę miliarda dolarów w taksówkowy startup Lyft będący bezpośrednim konkurentem Ubera. Dzięki inwestycji Lyft jest obecnie wyceniany na rynku na 11 miliardów dolarów. więcej

Eniro Polska z Yext, rusza NETskaner.pl

Eniro Polska, właściciel lokalnej wyszukiwarki PanoramaFirm.pl, rozpoczął współpracę z amerykańską firmą Yext, specjalizującą się w zarządzaniu wiedzą cyfrową (tzw. "digital knowledge management"). Efektem tej współpracy jest serwis NETskaner.pl, w którym każdy przedsiębiorca może wykonać bezpłatny audyt obecności swojej firmy w sieci. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
60 proc. Polaków zmieniłoby pracę na taką, gdzie lepiej płacą

Prawie połowa Polaków uważa, że jest dobrze wynagradza za swoją pracę. Jednocześnie 60 proc. osób przyznaje, że zmieniłoby pracę ze względu na wyższe wynagrodzenie. 62 proc.pracowników o podwyżkę w swojej firmie musi specjalnie zabiegać - wynika z raportu Kantar TNS. więcej

Zdecydowana większość Polaków docenia pozytywny wpływ sponsoringu na rodzimy sport

W ciągu ostatniej dekady o 19 punktów procentowych wzrósł odsetek osób, które twierdzą, że sponsoring ma pozytywny wpływ na rozwój polskiego sportu. Coraz więcej Polaków docenia także zaangażowanie komercyjnych firm w promocję sportu - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

GSK otwiera w Europie laboratorium badające preferencje sensoryczne konsumentów

Firma farmaceutyczna GSK Consumer Healthcare uruchomiła w Wielkiej Brytanii konsumenckie Laboratorium Badań Sensorycznych, dzięki któremu będzie badać preferencje sensoryczne konsumentów. Podobne funkcjonuje już w Stanach Zjednoczonych i dzięki jego pracy wprowadzenie wiele zmian w sprzedawanych produktach. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agencje Semper Media i Warsaw Uncorked łączą się w grupę

Agencje public relations Semper Media oraz eventowa Warsaw Uncorked rozpoczęły współpracę. Obie firmy zachowują niezależność kapitałową i dalej działają pod własnymi markami. więcej

Joanna Bogusławska w agencji OKK!

Do zespołu agencji OKK! - na stanowisko  account executive - dołączyła Joanna Bogusławska. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Virgin Mobile i Nc+ ze zgodą na podniesienie opłat w europejskim roamingu
Apple wycofuje z rynku topową wersję iPhone'a 7, aby podbić sprzedaż jego następcy
Mobilny internet w Polsce: Orange przed Plusem i T-Mobile, na końcu Play
Link Mobility Group za 16 mln euro przejmuje SMSAPI
Quantum III 960 Mobile - nowy tablet Goclever za 449 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polska Press Grupa: sprzedaliśmy ,,Dziennik Wschodni" zgodnie z wytycznymi UOKiK
Polkomtel, Natur Produkt i Kino Świat z największym wzrostem wydatków reklamowych po trzech kwartałach br., w dół Orange i Unilever
Carrefour testuje platformę Marketplace z towarami niedostępnymi w stacjonarnych sklepach sieci
Netlix zadłuży się na 1,6 miliarda dolarów by sfinansować nowe filmy
60 proc. Polaków zmieniłoby pracę na taką, gdzie lepiej płacą
Wzrosła sprzedaż wszystkich produktów kredytowych, najbardziej kredytów mieszkaniowych
Adagio - nowa marka aparthoteli w Grupie Orbis
Biznes sportowy rozwinie się dzięki wirtualnej rzeczywistości, e-sport w 2018 roku będzie wart miliard dolarów
W ciągu roku zadłużenie sklepów internetowych wzrosło o jedną trzecią
Alphabet inwestuje miliard dolarów w Lyft, startup jest wart 11 miliardów
Wykaz podatników VAT może pomóc w weryfikacji kontrahenta
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"Botoks" podbija Wielką Brytanię, w Polsce ponad 2 mln widzów
Justin Timberlake gwiazdą Super Bowl 2018
,,Soyer" - najnowszy obraz Łukasza Barczyka w kinach w listopadzie
"Born To Touch Your Feelings - Best Of Rock Ballads" - najlepsze ballady Scorpions
"The Predator": Pioruny nad miastem
Lady Gaga zaśpiewała dla pięciu prezydentów USA
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj