Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 22 Listopada 2017
 
 
 
Show rozrywkowe ,,Hipnoza" wiosną w TVN. Poprowadzi je Filip Chajzer
 
Stacja TVN pokaże wiosną program rozrywkowy „Hipnoza”, w którym zahipnotyzowani uczestnicy zawalczą o nagrody pieniężne. Show poprowadzi Filip Chajzer, a w stan hipnozy wprowadzi Artur Makieła - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Debata o tweecie Donalda Tuska potwierdza, jak ważne social media są w walce politycznej (opinie)
 
W niedzielę we wpisie na Twitterze Donald Tusk ostro skrytykował obecne rządy Prawa i Sprawiedliwości. Dla niektórych tweet oznacza początek kampanii prezydenckiej Tuska, a eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl traktują wpis jako zapowiedź rosnącego znaczenia mediów społecznościowych w przyszłej walce wyborczej. - Tradycyjne media ustąpią miejsca social media, bo dla rosnącego pokolenia wyborców internet jest podstawowym kanałem komunikacji. Ci, którzy tego nie zrozumieją zostaną „wylogowani” ze sceny politycznej - oceniają specjaliści od wizerunku politycznego i segmentu mediów społecznościowych. więcej
 
 
Polsat i RMF FM najlepiej postrzegane, TVP i Polskie Radio mocno w dół, zyskało Radio Maryja (opinie wyborców partii)
 
W ostatnich dwóch latach Telewizja Polska i Polskie Radio zanotowały największe pogorszenie ocen wśród Polaków, natomiast Radio Maryja ma mniej krytyków niż wcześniej - wynika z sondażu CBOS. Najlepiej ocenianym nadawcą telewizyjnym jest Polsat, a radiowym - RMF FM. TVN dobrze ocenia 43 proc. wyborców PiS i Kukiz ’15, a Polskie Radio - 34 proc. zwolenników PO. więcej
 
 
Związkowcy bronią zawieszonego prezesa Radia Wrocław. Jolanta Piątek kandydatką na szefową rozgłośni
 
Jolanta Piątek, rzecznik KGHM Polska Miedź, jest rekomendowana na prezesa Radia Wrocław, w miejsce zawieszonego Tomasza Dudy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W jego obronie do Rady Mediów Narodowych napisali związkowcy z rozgłośni. O tym, kto dalej będzie szefował wrocławskiej radiostacji, członkowie Rady zadecydują w czwartek.   więcej
 
 
Press Club Polska: śledztwo ws. reportażu Wojciecha Bojanowskiego to kuriozalne szukanie rewanżu na dziennikarzu
 
Rada Press Club Polska oceniła, że działania policji, prokuratury i sądu dotyczące reportażu Wojciecha Bojanowskiego z TVN24 o okolicznościach śmierci Igora Stachowiaka to „kolejne kuriozum” w tej sprawie oraz „szukanie rewanżu na dziennikarzu, który ujawnił skandal”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP1 szykuje telenowelę ,,Leśniczówka". Krzysztof Globisz, Anna Seniuk i Marian Dziędziel w obsadzie więcej
 
Rafał Masny: nowe kanały z Grupy Abstra jeszcze w tym roku, myślimy o produkcji komedii więcej
 
Pensje w branży PR - 22 tys. złotych miesięcznie dla prezesa, 12 tys. dla eksperta i 2,5 tys. dla asystenta więcej
 
Allegro w spocie ,,Talizman" o magii dzielenia się z innymi. Oto nowa kampania świąteczna (wideo) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Regionalny kierownik rozwoju online Agora
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
Specjalista ds. promocji VoD Onet.pl
Specjalista/ka ds. reklamy natywnej PMPG Polskie Media
Account Manager PMPG Polskie Media
E-commerce Manager Onet.pl
Redaktor/ Redaktorka Onet.pl
Programme Planner [Comedy Central] Viacom International Media Networks
Specjalista ds. Koordynacji Ramówek Reklamowych TVN
Inżynier w Zespole Transmisji TVN
Event Manager Gremi Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Show rozrywkowe ,,Hipnoza" wiosną w TVN. Poprowadzi je Filip Chajzer

Stacja TVN pokaże wiosną program rozrywkowy „Hipnoza”, w którym zahipnotyzowani uczestnicy zawalczą o nagrody pieniężne. Show poprowadzi Filip Chajzer, a w stan hipnozy wprowadzi Artur Makieła - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat i RMF FM najlepiej postrzegane, TVP i Polskie Radio mocno w dół, zyskało Radio Maryja (opinie wyborców partii)

W ostatnich dwóch latach Telewizja Polska i Polskie Radio zanotowały największe pogorszenie ocen wśród Polaków, natomiast Radio Maryja ma mniej krytyków niż wcześniej - wynika z sondażu CBOS. Najlepiej ocenianym nadawcą telewizyjnym jest Polsat, a radiowym - RMF FM. TVN dobrze ocenia 43 proc. wyborców PiS i Kukiz ’15, a Polskie Radio - 34 proc. zwolenników PO. więcej

W grudniu w Polsacie drożej niż rok temu. Najwięcej za reklamę przy ,,Kevin sam w Nowym Jorku" w Wigilię

W grudniowym cenniku Polsatu reklamy są średnio nawet kilkanaście procent droższe niż w grudniu ub.r. Tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za spot przy pokazywanym w wigilijny wieczór filmie familijnym „Kevin sam w Nowym Jorku”. więcej

Telewizja Polsat przejęła od TVP talent-show ,,Gwiazdy rocka". Emisja w Super Polsat od stycznia 2018 roku

Pod koniec stycznia 2018 roku Super Polsat rozpocznie emisję drugiej edycji talent-show „Gwiazdy rocka” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Pierwszą edycję tego programu wiosną br. pokazywała TVP Rozrywka. więcej

Kolejna edycja ,,Milionerów" w wiosennej ramówce TVN. ,,Wyniki są co najmniej zadowalające"

Telewizja TVN podjęła decyzję o realizacji kolejnego sezonu teleturnieju „Milionerzy”, który widzowie zobaczą w wiosennej ramówce 2018 roku. - Nie ma też co robić tajemnicy z tego, że rozmawiamy z producentem o kontynuacji programu w wiosennej ramówce - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

1,3 mln widzów ,,Bake off - Ale ciacho! 3". 6,82 mln zł z reklam

Trzeci sezon kulinarnego teleturnieju „Bake off - Ale ciacho!” oglądało średnio 1,32 mln osób, o 200 tys. widzów mniej niż premierową odsłonę produkcji pokazywaną rok temu. TVP2 w czasie emisji formatu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 6,82 mln zł. więcej

Departament Sprawiedliwości blokuje fuzję Time Warnera i AT&T, w tle niechęć Donalda Trumpa do CNN

Departament Sprawiedliwości USA złożył w sądzie wniosek o zablokowanie przejęcia przez AT&T koncernu medialnego Time Warner. Według amerykańskiej administracji fuzja nie przyniesie użytkownikom korzyści. Jednak media w USA sugerują, że powodem zablokowania transakcji jest otwarta niechęć Donalda Trumpa do stacji CNN należącej do Time Warnera. więcej

Policjanci zawiadomili prokuraturę o reportażu Wojciecha Bojanowskiego nt. śmierci Igora Stachowiaka - dziennikarze oburzeni

Warszawska prokuratura prowadzi postępowanie dot. ujawnienia w reportażu Wojciecha Bojanowskiego w TVN24 nagrań z policyjnej interwencji wobec Igora Stachowiaka. Zawiadomienie w tej sprawie złożył dolnośląski związek zawodowy policjantów. Bojanowski został zwolniony przez sąd z tajemnicy dziennikarskiej, przy czym nie musi ujawniać swoich informatorów. więcej

Programy Charliego Rose'a zawieszone, osiem współpracowniczek zarzuca dziennikarzowi molestowanie

Charlie Rose, gospodarz talk show „Charlie Rose” oraz programu „CBS This Morning” został oskarżony przez osiem kobiet molestowanie seksualne. Dziennikarz przeprosił za zarzucane mu zachowanie, jednak stacje PBS, Bloomberg TV i CBS zawiesiły nadawanie programów Charliego Rose’a.   więcej

Sportowcy i komentatorzy wspominają zimowe igrzyska olimpijskie w programie ,,#MojeIgrzyska"

W nowym formacie digitalowym Eurosportu „#MojeIgrzyska” sportowcy i komentatorzy będą opowiadać o zimowych igrzyskach olimpijskich. W odcinkach pojawią się m.in. Adam Małysz, Zbigniew Bródka, Karolina Riemen-Żerebecka i Kamil Stoch. więcej

,,MacGyver" od 5 grudnia w AXN

We wtorek 5 grudnia 2017 roku AXN rozpocznie emisję nowego serialu „MacGyver”, będącym remake kultowej produkcji z lat 80-tych. więcej

Serial ,,Mr. Mercedes" w Canal+

1 grudnia 2017 roku Canal+ rozpocznie emisję nowego serialu „Mr. Mercedes”. więcej

TVN Media zrealizuje drugą edycję konferencji TV Day

TVN Media rozbudowuje projekt tv.tvnmedia.pl i planuje realizację wraz ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR kolejnych przedsięwzięć. Na początku 2018 roku odbędzie się druga edycja Międzynarodowej Konferencji TV Day. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Polsat i RMF FM najlepiej postrzegane, TVP i Polskie Radio mocno w dół, zyskało Radio Maryja (opinie wyborców partii)

W ostatnich dwóch latach Telewizja Polska i Polskie Radio zanotowały największe pogorszenie ocen wśród Polaków, natomiast Radio Maryja ma mniej krytyków niż wcześniej - wynika z sondażu CBOS. Najlepiej ocenianym nadawcą telewizyjnym jest Polsat, a radiowym - RMF FM. TVN dobrze ocenia 43 proc. wyborców PiS i Kukiz ’15, a Polskie Radio - 34 proc. zwolenników PO. więcej

 
Związkowcy bronią zawieszonego prezesa Radia Wrocław. Jolanta Piątek kandydatką na szefową rozgłośni

Jolanta Piątek, rzecznik KGHM Polska Miedź, jest rekomendowana na prezesa Radia Wrocław, w miejsce zawieszonego Tomasza Dudy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W jego obronie do Rady Mediów Narodowych napisali związkowcy z rozgłośni. O tym, kto dalej będzie szefował wrocławskiej radiostacji, członkowie Rady zadecydują w czwartek.   więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Łodzi. Awans Eski na podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od maja do października br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Debata o tweecie Donalda Tuska potwierdza, jak ważne social media są w walce politycznej (opinie)

W niedzielę we wpisie na Twitterze Donald Tusk ostro skrytykował obecne rządy Prawa i Sprawiedliwości. Dla niektórych tweet oznacza początek kampanii prezydenckiej Tuska, a eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl traktują wpis jako zapowiedź rosnącego znaczenia mediów społecznościowych w przyszłej walce wyborczej. - Tradycyjne media ustąpią miejsca social media, bo dla rosnącego pokolenia wyborców internet jest podstawowym kanałem komunikacji. Ci, którzy tego nie zrozumieją zostaną „wylogowani” ze sceny politycznej - oceniają specjaliści od wizerunku politycznego i segmentu mediów społecznościowych. więcej

W grudniu w Polsacie drożej niż rok temu. Najwięcej za reklamę przy ,,Kevin sam w Nowym Jorku" w Wigilię

W grudniowym cenniku Polsatu reklamy są średnio nawet kilkanaście procent droższe niż w grudniu ub.r. Tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za spot przy pokazywanym w wigilijny wieczór filmie familijnym „Kevin sam w Nowym Jorku”. więcej

Karolina Kowalczyk, Milena Gronau, Ada Kornecka i Antonina Scipio Del Campo na kierowniczych stanowiskach w Papaya Films

W domu produkcyjnym Papaya Films Karolina Kowalczyk i Milena Gronau awansowały na stanowiska head of directors representation, Ada Kornacka została z kolei head of music video, a Antonina Scipio Del Campo objęła funkcję head of development. więcej

Tomasz Leszko dyrektorem marketingu w Henkell & Co. Polska

Tomasz Leszko, który do września br. był dyrektorem marketingu McDonald’s Polska, objął stanowiska dyrektora marketingu i członka zarządu w firmie Henkell & Co. Polska, która jest właścicielem takich marek alkoholi, jak m.in. Gin Lubuski, Nalewka Babuni i Wódka Starotoruńska. więcej

eurobank kończy przetargi na obsługę reklamową w zakresie ATL i BTL

eurobank jest w końcowej fazie przetargów na obsługę reklamową ATL i BTL. W pierwszym rywalizuje pięć, a w drugim – cztery agencje. Obsługi w zakresie ATL broni GPD Agency. więcej

Magdalena Budziszewska: z McDonald's do Sklepów Komfort

Magdalena Budziszewska została dyrektorem komunikacji marketingowej w spółce Sklepy Komfort - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ostatnio, przez dziewięć lat pracowała w McDonald's Polska. więcej

Raiffeisen Polbank ze skuteczną kampanią programmatic

Raiffeisen oferuje produkty i usługi, które sprzedaje przez internet tak zwanemu pokoleniu Millenialsów. Mierzy się więc z dużym wyzwaniem – musi przyciągnąć uwagę młodego konsumenta, który jest wymagający, świadomy i trudny do przekonania za pomocą przekazu reklamowego. Aby się z tym zmierzyć, bank zdecydował się na akcję „Mieć trzeba energię, a z rzeczy korzystać”, w ramach której przeprowadził m.in. kampanię programmatic przy współpracy z Adform. Kampania osiągnęła znakomite wyniki, znacznie powyżej benchmarków rynkowych. więcej

Grupa PKP z kampanią poświęconą kolejarzom ,,Pasja kolejnych pokoleń" (wideo)

Grupa PKP wystartowała z kampanią wizerunkową, jej bohaterami zostali pracownicy kolei. Opowiadają o pracy na kolei jako pasji. więcej

Sąd ogłosił upadłość delikatesów Alma, właściciel E. Leclerc przejmie Krakowski Kredens

Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście ogłosił upadłość spółki Alma Market, która była właścicielem sieci delikatesów Alma. Jednocześnie zgodził się na sprzedaż części tej firmy spółce Immomok, do której należą markety E. Leclerc. więcej

Nowa platforma sprzedażowa dla influencerów OctoPrime z 10 mln dolarów dofinansowania od inwestorów

Grupa Havas, Otium Venture, Twins Partners zainwestowali łącznie 10 mln dolarów w platformę dla influencerów Octoly. W ramach inwestycji powstał serwis OctoPrime.co, gdzie influencerzy mogą sprzedawać w swoich sklepach online recenzowane produkty.   więcej

Ewa Błaszczyk, Anna Dymna, ks. Jacek Stryczek i Jan Mela w akcji ,,Serce rośnie" firmy Wawel (wideo)

Produkująca słodycze firma Wawel ruszyła z drugą edycją akcji społeczno-konsumenckiej „Serce rośnie”, w ramach której dochód ze sprzedaży wybranych produktów trafi do pięciu wybranych organizacji dobroczynnych. Za strategię komunikacji i kreację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly, a za obsługę PR Garden of Words Group. więcej

Musical promuje nową, ulepszoną wersję gry Minecraft (wideo)

Microsoft prowadzi kampanię reklamową, w której promuje nową ulepszoną wersję gry Minecraft. Spot utrzymany w charakterze musicalu przygotowała agencja reklamowa 215 McCann, a wyprodukowała go firma Psyop. więcej

Multikino wprowadza M!Kartę dla uczniów i studentów

Sieć kin Multikino (należąca do Grupy VUE) wprowadza w Warszawie M!Kartę - akcję skierowaną do uczniów i studentów posiadających ważną legitymację. Dzięki niej bilety od poniedziałku do piątku na wszystkie seanse kosztują 13,90 zł za sztukę. więcej

Matka Natura w reklamie soków pomarańczowych Hortex (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Hortex z Matką Naturą w roli głównej, w której promowane są soki pomarańczowe w nowych opakowaniach. Za akcję odpowiadają Opus B, Papaya Films, Lunapark i OMD. więcej

Siemens promuje automatyczne ekspresy do kawy w kampanii ,,Doceniamy Twój wybór"

Trwa kampania reklamowa marki Siemens, promująca w pełni automatyczne ekspresy do kawy z linii EQ. Za przygotowanie akcji odpowiadają agencje Insignia i Level. więcej

Insignia wypromuje w social media Ceramikę Paradyż

Agencja interaktywna Insignia w wyniku wygranego przetargu zajmie się komunikacją w kanałach social media marki Ceramika Paradyż, wchodzącej w skład Grupy Paradyż. Umowę podpisano na rok. więcej

605 nagród od PizzaPortal.pl w loterii ,,Jesz i masz"

Ruszyła loteria serwisu do zamawiania posiłków PizzaPortal pod hasłem „Jesz i masz”. O nagrody o łącznej wartości ponad 32 tys. zł można walczyć do 14 stycznia. Organizatorem loterii jest Ambasada Marek Robert Kieszek. więcej

,,To Ty jesteś kierowcą" w reklamach Gulf Polska (wideo)

Firma Gulf Polska, producent środków smarnych, rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „To Ty jesteś kierowcą”. Akcję przygotowały agencje Dziadek do Orzechów i Novem. więcej

 
 
 
PRASA
 
Press Club Polska: śledztwo ws. reportażu Wojciecha Bojanowskiego to kuriozalne szukanie rewanżu na dziennikarzu

Rada Press Club Polska oceniła, że działania policji, prokuratury i sądu dotyczące reportażu Wojciecha Bojanowskiego z TVN24 o okolicznościach śmierci Igora Stachowiaka to „kolejne kuriozum” w tej sprawie oraz „szukanie rewanżu na dziennikarzu, który ujawnił skandal”. więcej

Delegaci SDP oburzeni na rezolucję niemieckich dziennikarzy krytykującą polskie media. ,,Apelujemy o rzetelność"

Delegaci Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich wyrazili oburzenie wobec rezolucji Związku Dziennikarzy Niemieckich krytycznie oceniającej sytuację mediów w Polsce. - Ośrodki masowego komunikowania w naszym kraju działają w oparciu o demokratyczne prawo - przypominają członkowie SDP. To już drugi znaczący protest przeciwko te rezolucji. więcej

,,Financial Times" ma 900 tysięcy czytelników, najwięcej w 129-letniej historii

Brytyjski dziennik „Financial Times” podał, że baza jego płacących czytelników osiągnęła poziom 900 tysięcy. Ponad 700 tysięcy stanowią internetowi subskrybenci gazety, zaś 190 to czytelnicy papierowych wydań. Osiągnięty obecnie wynik jest najlepszy od momentu powstania „FT” w 1888 roku. więcej

,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim, tylko ,,Dobre Wnętrze" na plusie

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w sierpniu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a na czele spadków znalazło się „M jak Mieszkanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Krzysztof Klimaszewski dyrektorem finansowym PMPG Polskie Media

Krzysztof Klimaszewski został dyrektorem finansowym PMPG Polskie Media. Stanowisko nie było dotąd obsadzone, a działem finansów kierowała Joanna Garbacz. więcej

PMPG Polskie Media ze wzrostem wpływów i zysku, prawie 80 proc. z ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy"

W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media (wydawca m.in. tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”) zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży do 10,96 mln zł i zysku netto do 1,74 mln zł. Na początku przyszłego roku firma zamierza uruchomić wehikuł inwestycyjny PMPG Ventures. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Debata o tweecie Donalda Tuska potwierdza, jak ważne social media są w walce politycznej (opinie)

W niedzielę we wpisie na Twitterze Donald Tusk ostro skrytykował obecne rządy Prawa i Sprawiedliwości. Dla niektórych tweet oznacza początek kampanii prezydenckiej Tuska, a eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl traktują wpis jako zapowiedź rosnącego znaczenia mediów społecznościowych w przyszłej walce wyborczej. - Tradycyjne media ustąpią miejsca social media, bo dla rosnącego pokolenia wyborców internet jest podstawowym kanałem komunikacji. Ci, którzy tego nie zrozumieją zostaną „wylogowani” ze sceny politycznej - oceniają specjaliści od wizerunku politycznego i segmentu mediów społecznościowych. więcej

Wirtualna Polska łączy redakcje Money.pl, WP Finanse i WP Technologie, awansują Sebastian Ogórek i Arkadiusz Braumberger

Wirtualna Polska integruje redakcje serwisów Money.pl, WP Finanse i WP Technologie. Za ich połączenie odpowiada Nino Dżikija, która w listopadzie objęła funkcję redaktor naczelnej. Jej zastępcami zostali Sebastian Ogórek, Arkadiusz Braumberger i Mariusz Zmysłowski. więcej

2/3 Polaków nie wie co to Black Friday

Niemal 2/3 polskich konsumentów twierdzi, że nie spotkało się wcześniej z określeniem Black Friday czy Czarny Piątek. Stąd też ponad 60 proc. z nich nie planuje skorzystać w tym roku z wyprzedaży z tej okazji. W ubiegłym roku tylko 12 proc. nabywców dokonało w ten dzień zakupu jakiegokolwiek produktu w promocji - wynika z badania GfK. więcej

Onet zamiast Interii partnerem internetowym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Portal Onet.pl został oficjalnym partnerem internetowym Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy oraz jej najbliższego finału, zaplanowanego na 14 stycznia 2018 roku. więcej

Eric Schmidt, szef Alphabet: Propagandowe treści rosyjskich mediów będą słabo widoczne w Google News

Eric Schmidt, prezez holdingu Alphabet zapowiedział, że w serwisie Google News na niskich pozycjach znajdą się propagandowe treści publikowane przez rosyjskie media sterowane przez władze na Kremlu. Schmidt nie ukrywał że ma na myśli głównie telewizję Russia Today oraz agencję Sputnik, nie przewiduje jednak całkowitego usunięcia ich z Google News. więcej

Nowa platforma sprzedażowa dla influencerów OctoPrime z 10 mln dolarów dofinansowania od inwestorów

Grupa Havas, Otium Venture, Twins Partners zainwestowali łącznie 10 mln dolarów w platformę dla influencerów Octoly. W ramach inwestycji powstał serwis OctoPrime.co, gdzie influencerzy mogą sprzedawać w swoich sklepach online recenzowane produkty.   więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
2/3 Polaków nie wie co to Black Friday

Niemal 2/3 polskich konsumentów twierdzi, że nie spotkało się wcześniej z określeniem Black Friday czy Czarny Piątek. Stąd też ponad 60 proc. z nich nie planuje skorzystać w tym roku z wyprzedaży z tej okazji. W ubiegłym roku tylko 12 proc. nabywców dokonało w ten dzień zakupu jakiegokolwiek produktu w promocji - wynika z badania GfK. więcej

Spaliny i fabryki głównymi źródłami zanieczyszczeń wg Polaków

Ponad połowa Polaków uważa, że główną przyczyną zanieczyszczenia powietrza są spaliny samochodowe. Blisko 1/3 nie wie, które źródła ciepła emitują najwięcej zanieczyszczeń. 23 proc. Polaków reaguje, gdy ktoś w ich pobliżu spala śmieci, z czego tylko 4 proc. zgłasza sprawę na policję lub do straży miejskiej - wynika z badania Kantar Public. więcej

W tym roku Polacy chcą wydać na święta średnio 882 zł, nieco więcej niż rok temu

W tym roku Polacy zamierzają wydać średnio 882 zł na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi z okazji Bożego Narodzenia, to o 2 proc. więcej niż w 2016 r. - wynika z badań firmy doradczej Deloitte. Dodano, że na prezenty chcemy przeznaczyć więcej niż na jedzenie. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Debata o tweecie Donalda Tuska potwierdza, jak ważne social media są w walce politycznej (opinie)

W niedzielę we wpisie na Twitterze Donald Tusk ostro skrytykował obecne rządy Prawa i Sprawiedliwości. Dla niektórych tweet oznacza początek kampanii prezydenckiej Tuska, a eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl traktują wpis jako zapowiedź rosnącego znaczenia mediów społecznościowych w przyszłej walce wyborczej. - Tradycyjne media ustąpią miejsca social media, bo dla rosnącego pokolenia wyborców internet jest podstawowym kanałem komunikacji. Ci, którzy tego nie zrozumieją zostaną „wylogowani” ze sceny politycznej - oceniają specjaliści od wizerunku politycznego i segmentu mediów społecznościowych. więcej

Agata Wiśniewska-Zaleska odchodzi z zarządu agencji ComPress

Agata Wiśniewska-Zaleska zrezygnowała z funkcji wiceprezes agencji public relations ComPress (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media). Z firmą była związana przez ponad rok. więcej

Joanna Giz: z Grupy Allegro do agencji Think Kong

Do zespołu agencji Think Kong dołączyła Joanna Giz, która objęła stanowisko content marketing team managera. Ostatnio kierowała działem contentu produktowego w Grupie Allegro. więcej

Insignia wypromuje w social media Ceramikę Paradyż

Agencja interaktywna Insignia w wyniku wygranego przetargu zajmie się komunikacją w kanałach social media marki Ceramika Paradyż, wchodzącej w skład Grupy Paradyż. Umowę podpisano na rok. więcej

Partner of Promotion obsłuży komunikacyjnie dwa projekty marki Stihl

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną dwóch projektów dla marki sprzętu Stihl - mistrzostw świata w cięciu i rąbaniu drewna Stihl Timbersports oraz Stihl Poznań Ice Festival 2017. więcej

Holiday Inn Warsaw City Centre nowym klientem Elżbieta Pełka Creative Services

Agencja Elżbieta Pełka Creative Services rozpoczęła współpracę z hotelem Holiday Inn Warsaw City Centre. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę media relations oraz eventy. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Musical promuje nową, ulepszoną wersję gry Minecraft (wideo)
Smartfon Doogee BL7000 za 849 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
2/3 Polaków nie wie co to Black Friday
Agnieszka Kłos za Davida Parkinsona prezesem Provident Polska, Tomasz Skiba w zarządzie
Sąd ogłosił upadłość delikatesów Alma, właściciel E. Leclerc przejmie Krakowski Kredens
Nowa platforma sprzedażowa dla influencerów OctoPrime z 10 mln dolarów dofinansowania od inwestorów
Spaliny i fabryki głównymi źródłami zanieczyszczeń wg Polaków
LPP miało 85,12 mln zł zysku netto w III kw. 2017 r. wobec straty rok temu
W tym roku Polacy chcą wydać na święta średnio 882 zł, nieco więcej niż rok temu
Złotówkowicze o pomocy dla frankowiczów: to niesprawiedliwe
Polska na 51. miejscu pod względem skomplikowania systemu podatkowego
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Multikino wprowadza M!Kartę dla uczniów i studentów
,,MacGyver" od 5 grudnia w AXN
Beyoncé najlepiej zarabiającą artystką branży muzycznej
Kenneth Branagh w filmie "Śmierć na Nilu" znów będzie Herculesem Poirot
9 marca 2018 roku premiera filmu "Pułapka czasu" (zwiastun)
Matthew McConaughey w filmie "The Beach Bum"
Serial ,,Mr. Mercedes" w Canal+
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj