10-lat działalności firmy MAR-OLa

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Prawie 27 tysięcy sprzedanych pakietów produktów i wzrost sprzedaży o 20% - to wyniki zakończonej 31 stycznia promocji sprzedaży przygotowanej przez firmę MAR-OL dla swoich klientów detalicznych i hurtowników. Promocja związana była z 10-leciem działalności firmy.

Do promocji przystąpiła większość liczących się na rynku Producentów, dla których MAR-OL jest wiodącym dystrybutorem. W sumie przygotowano kilkadziesiąt pakietów na kolejne tygodnie promocji. Klienci detaliczni i hurtownicy mogli wybierać spośród 270 produktów i nabywać je z rabatem sięgającym od 5% do 10%. Łącznie osiągnięto sprzedaż o wartości ponad 4 mln PLN.

W promocję zaangażowanych było 100 przedstawicieli handlowych, 4500 sklepów oraz 1000 podhurtowników. O aktualnie dostępnych pakietach promocyjnych informowały specjalne edycje gazetek (5500 egzemplarzy tygodniowo) dostępnych na terenie sklepów współpracujących z MAR-Olem oraz ogłoszenia w gazetach branżowych.

Dodatkowych informacji udzielali przedstawiciele handlowi oraz w pracownicy poszczególnych oddziałów firmy. Promocja trwała od połowy listopada 2002 roku do 31stycznia 2003 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą